Én ting jeg IKKE savner med Oslo

I dag har jeg hatt en skikkelig inspo-dag i Oslo. Jeg har bare gått rundt, tatt innover meg alle inntrykk og bare kost meg. Oslo er helt magisk fint om sommeren og i dag var intet unntak. Herregud så fint det var.

På Frogner fant jeg en liten park der det kun var rosa kirsebærtrær. Altså, det var så nydelig at ord ikke engang kan beskrive det. Ikke engang bildene under gjør det noe rettferd..! 

Frognerparken var også helt nydelig i dag. Kjenner jeg savner den parken litt. Eneste jeg ikke savner er alle menneskene. Det var så mye mennesker der at jeg fikk litt klaustrofobi. Hehe! Generelt Oslo er litt mye mennesker for min del. Men en gang iblant går det helt fint! 

På veien hjem satt jeg og hørte på podkaster og blant annet en der det var intervju med Isabella Lowengrip. Det er skandinavias største blogger, og sveriges mektigste business dame. Hun er så utrolig dyktig med det hun gjør, og virkelig en stor inspirasjon. Syns Sverige har så utrolig mange flinke og profesjonelle blogger, og som man virkelig kan ta inspirasjon fra. Der handler det om å lage gode blogger, og ikke bare snakke om sex. Haha! 

 

7 kommentarer
    1. Frognerparken er en av mine favoritter i Oslo. Det så utrolig fint ut med de rosa trærne, hvor på Frogner var dette?

    2. nå fikk jeg virkelig lyst til å ta en tur til Oslo. må virkelig få til det i løpet av sommeren. utrolig flotte bilder! 🙂 nydelige blomster. rosa blomster er så nydelig. 🙂

    3. Frognerparken pleier alltid å være ganske fult, men igår var det nok ekstra fult på grunn av Beauty.Cult jentene hadde meetup der (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg