En stor del av hageprosjektet er ferdig!

I dag har jeg endelig blitt ferdig med en av de store prosjektene i årets hageprosjekt. Jeg har holdt på siden fredag og i kveld ble jeg endelig ferdig! Prosjektet jeg holdt på med i denne runden var urte / grønnsakshage på verandaen. 

Jeg syns det er så gøy at jeg endelig har masse urter og noen grønnsaker å velge mellom der ute. Jeg bruker jo så mye ferske urter når jeg lager mat, og det er et must have for meg å ha. Men å ha 20 forskjellige urter inne har ikke akkurat vært bare-bare. Men nå har jeg de endelig på verandaen, så jeg bare kan gå og forsyne meg akkurat når jeg vil. Så deilig!

Som dere ser har jeg plantet ganske mye forskjellige ting. Siden dette var et av prosjektene har jeg filmet hele prosessen, hvordan jeg gjorde alt sammen og mange tips og triks. Har typ 6 timer med filming å gå igjennom, så den videoen kommer nok ut til neste uke. Hehe! 

Vi har fått gjort veldig mye i hagen i dag. Per Fredrik har blant gjort om hele luftegården til Chloe. Det ble helt sinnsykt fint! Skal vise dere mer av det senere. Fikk også klippet hele plenen i dag. Det var deilig! Eneste som var kjipt var å se hvor ekstremt mye mose det er der.. Typ halve plenen er mose.. Kjøpte mosefjerner i stad, og skal teste den i morgen og se hvordan det går. Krysser fingrene for at det blir fint! 

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

11 kommentarer
    1. Det er ikke alltid mosefjerner funker om det er veldig mye mose, menville heller ha anbefalt å låne en elektrisk mosefjerner som røsker opp mosen! Funket myemye bedre enn mosefjerner 🙂

    2. Når man har fake negler på og skal holde på med jord, blir ikke de knekt og full av jord unner engelen? Tips??

    3. Wow så ufattelig ekstremt stilig! Syns det er kult hvordan du bare får ting gjort! Du er så inspirerende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg