Min favoritt frokost!

I dag våknet jeg opp til et helt sinnsykt deilig vær. Sol, blå himmel og 24 grader i skyggen. As we speak er det hele 27..! Fantastisk! Jeg spiste frokosten min ute på verandaen. Det er så deilig å sitte der ute og bare nyte at det er sommer.

Nå har det blitt så fint her! Trærne er fulle av grønne blader, blomster blomstrer og gresset er grønt. Da jeg spiste satt jeg bare og hørte på fuglene kvitre og så ut mot havet. Jeg føler meg så heldig som kan bo på et slikt sted som jeg bor på!

Til frokost spiste jeg det samme som jeg har spist de siste ukene. Jeg har blitt helt hekta! Dette er gresk yoghurt med cashewnøtter, jordbær og blåbær. Så godt! Det metter skikkelig, også er det jo veldig sunt, hvilket er supert! 

Chloe tok med seg teppet ut og koste seg like mye som meg. Hun elsker å ta med seg teppet sitt rundt og sutte på det. Hehe! Hun er så søt når hun gjør det! 

Nå skal jeg spille inn en film til YouTube kanalen min og jobbe med den. Håper jeg rekker å nyte været mer utover dagen, for dager som disse er det ikke mange av i året og det er så viktig å nyte de så lenge de varer! 

 

———–

 👻SNAPCHAT – STINABLOGG 👻

 

7 kommentarer
    1. Hei. Jeg ville bare tipse deg om at det kan være mulig at hunden din har problemer med magen, siden hun sutter mye på teppet sitt. Ved magesår vil hunder slikke og sutte fordi det gjør mindre vondt når man ikke har tom mage. Ta kontakt om du ønsker å få mer info om dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg