Silikon, Bunad, Mensen, Blogg-inntekt ++ Ukens spørsmål 207

annonse | annonselenker | nelly & boozt

Hvilke operasjoner har du gjort for å endre utseendet? Vet du har tatt silikon.
– Haha, for det første; jeg har ikke tatt silikon. Har heller ikke tatt noen operasjoner for å endre utseendet mitt. Den eneste operasjonen jeg har tatt er å fjerne mandlene mine, og der gjorde legene en så slurvete og ræva jobb at jeg holdt på å dø.

TOPP

 

Har du store menssmerter? Og eventuelt hva bruker du for å lindre det? 
– Da jeg var yngre hadde jeg alltid helt ekstreme smerter. Fikk jeg mensen på skolen / jobben måtte jeg legge meg nedpå med en gang, eller dra hjem. For meg hjalp det å begynne på p-piller. Jeg har aldri hatt noen menssmerter etter at jeg begynte på det. Vil ikke at dette skal være noen anbefaling for å begynne på p-piller, bare så det er sagt. Men det er i alle fall det som har hjulpet meg. Vet at det å bruke en varmeflaske inntil magen kan hjelpe mot smertene også.

 

Hva er det dyreste sminkeproduktet du bruker?
– Det er jeg litt usikker på. Kanskje foundation min? Den koster rett under 500,- . Men det er jo veldig mange forskjellige produkter jeg bruker totalt, så jeg tørr nesten ikke tenke på hva alt koster til sammen.

GENSER | SOLBRILLER
 

Har du bunad? Hvis ikke, kunne du tenkt deg det?
– Jeg syns bunaden er en fin nasjonaldrakt, og et nydelig symbol på Norge. Jeg kunne fått bunad til konfirmasjonen min, men for meg føltes ikke det riktig. Bunad er et plagg som jeg ikke føler at passer meg, og jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg måtte brukt det samme antrekket til alle mulige anledninger som 17 mai, konfirmasjoner, dåp ++ hele tiden. Bunad er virkelig ikke noe for meg. 

 

Hva er det beste med Chloe?
– At hun alltid er så glad og at det er mye selskap i henne. Hun sitter nesten alltid ved siden av meg når jeg jobber og det er så koselig. 

Har du tenkt til å leve av blogging eller skal du jobbe med noe annet senere i livet? I så fall, hva vil du jobbe med?
– Jeg har veldig lyst til å jobbe med blogging så lenge jeg har mulighet til det, og etterhvert vil jeg starte en del firmaer rundt bloggen og jobbe videre med de. Jeg kommer nok alltid til å blogge uansett om jeg tjener penger på det eller ei. Det er en stor lidenskap for meg, og jeg elsker å dele livet mitt på nettet. Jeg blogget jo i mange år før jeg i det hele tatt tjente en eneste krone på det, så det sier jo sitt.

 

Hva liker du best og minst med Per Fredrik?
– Oi, vanskelig! Er tusen ting jeg liker med Per Fredrik. Det at vi forstår hverandre så godt som vi gjør er noe av det beste jeg vet med han. Også er han jo dritpen og ser sykt bra ut da. Så det er jo ikke akkurat negativt. Hehe! Det jeg liker minst er at han noen ganger må dra avgårde på jobber, og da savner jeg han sykt mye. Denne helgen har han vært i Cannes på filmfestival hele helgen for å jobbe med skuespiller tingene sine, og da har jeg savnet han helt sinnsykt.

Pleier Chloe å være hjemme alene når du er ute?
– Som regel er enten Per Fredrik eller jeg hjemme, så det er sjeldent hun er alene. De gangene vi begge er ute samtidig er hun hjemme alene. Men vi passer alltid på at vi ikke er ute for lenge, så hun ikke er i buret for lenge av gangen.

 

Hvorfor tjener man så masse penger på blogging?
– Nå er det ikke sånn at alle tjener automatisk masse penger på blogging. Men om man når ut til tusenvis av mennesker hver dag har man en plattform som er veldig verdifull for annonsører. Mange av de største bloggene i Norge har like mange lesere som store aviser som har mange ansatte. Så det sier jo nok om verdien av en blogger. 

GENSER | SKJØRT | SKO | SOLBRILLER | VESKE

 

Hvor gammel er Chloe?
– I juli blir hun hele 2 år. Herregud det har gått så fort. Lille bærta er plutselig ikke så liten lengre!

 

Hvor skal dere bo når dere får barn?
– I huset vi bor i nå er det opprinnelig 5 soverom, så det er jo mer enn nok plass her. Vi må gjøre noen endringer på rom inndelingen men ellers enn det er det fullt mulig å bo her. 

KJOLE, HER

 

Hvor lenge ønsket du å være med på bloggerne?
– Jeg har alltid sett på programmet siden det begynte å gå på tv, og har alltid hatt lyst til å være med. Så når de kontaktet meg i vinter og spurte om jeg ville være med ble jeg så glad! 

 

🌸 Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? 🌸

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

25 kommentarer
    1. Hei! Du sier du har bunad men ikke bruker den.
      Hva slags bunad har du? Og Har du noen gang vurdert og selge den?

    2. Jeg suns du er temmelig rask til å klandre helsepersonell for veldig mye. Selvfølgelig kan de også gjøre feil. Men det kan også oppstå komplikasjoner, spesielt under operasjoner, som er helt uforutsette. Så dersom du ikke er 100% sikker på nøyaktig hva som skjedde under operasjonen så burde du være litt mer forsiktig på akkurat slike uttaleser. Mener det ikke som kritikk, bare en konstruktiv tilbakemelding!

    3. Hva tenker du om å motta nudes uten at man har spurt om det? Hva synes du man burde gjøre om man er under 18 og dette skjer?

    4. Kan du please ha et meet up en gang?? Love u!!❤️ Sjekker innom bloggen din, vet ikke kanskje 10 ganger om dagen! Hehe…

    5. Jeg hadde ekstreme mensensmerter når jeg hadde mensen og legen satte meg på p-piller som ikke ga meg bivirkninger pga nyresvikt. Så nå går jeg på de hele tiden og slipper både mensen og smerter. Kommer det mensen så varer det typ 1 dag. Gjort livet mitt så mye bedre.

    6. Spørsmål:
      Ville du helst hoppet i fallskjerm eller hoppet i strikk?
      Hvor mange barn ønsker du deg?
      Hva er de 3 viktigste egenskapene du ser etter i en kjæreste?
      Du har veldig fine øyne! Hvilke sminkeprodukter bruker du på øynene?
      Stor klem!

    7. Altså bikkjer tåler å være alene. Andre bikkjer er alene fra 08:00 til 16:00 i vanlige arbeidsdager. Tror ikke bikkja di dør av å være alene i noen timer.

    8. Har du alltid vært så fotogen på bilder?!?! Hvordan går det Ann? Hver gang jeg smiler ligner jeg på en påkjørt frosk.😑

    9. Spørsmål til neste runde: 1. Er du bevist på økonomien, tenker da om du kjøper bare dyre ting og ting som er av dyre merker, eller kjøper du og billig ting slik som first price eller handler klær på sparkhøp?

    10. hei, jeg sliter veldig med å finne noe til 17.mai (har ikke bunad) har du noen tips til hvor jeg kan finne noe pent hilsen en på 13 år
      Elsker bloggen din,❤️❤️håper på svar😁

    11. Jeg bare tenker deg i en bunad! Du hadde garantert vært super fin, du trenger jo ikke bruke den på hver eneste 17. Mai, dåp eller noe sånt? bare sånn noen ganger.
      kunne du hvertfall prøvd bunad?😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg