Å spise alene på restaurant

I dag ble jeg så rastløs midt på dagen at jeg rett og slett tok meg en tur ut til Tønsberg. En gang iblant trenger jeg bare å ta en tur ut alene, titte i butikker og bli litt inspirert. Å shoppe slår heller aldri feil, og jeg kom ikke tomhendt hjem for å si det sånn.. Haha! Mon tro om jeg noensinne har kommet tomhendt hjem fra en shoppingtur? Kan virkelig ikke husket det. Haha!

I dag var det så deilig vær at jeg kunne gå uten jakke i solen. Altså. Det gir meg lykke! Folkens; nå er sommeren her. Kjenner jeg bare får lyst til å rope ut av glede for dette er så gøy og deilig. 

Midt i shoppingen stakk jeg innom et av spisestedene på havna og tok en liten lunsj. For mange høres det kanskje rart ut å spise alene på restaurant. Altså, loner much? Tenker sikkert mange. Sånn tenkte jeg før i tiden selv. Men etter å ha gjort det en del ganger da jeg har hatt med mac som jeg har jobbet fra har jeg kommet over den kneika, og jeg liker det. Altså, jeg foretrekker å spise ute med Per Fredrik selvfølgelig.

Men det er faktisk helt innafor å spise alene noen ganger også. Ta med en god bok, eller les til eksamen mens du er på café / restaurant, og du kommer til å stortrives. Det føles litt rart de første gangene, men etterhvert lærer du deg å bli independent og like å være i eget selskap, og det er så deilig!

Har du spist alene på restaurant før?

💗

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

9 kommentarer
    1. Jeg gjør mye alene siden jeg hverken har venner eller kjæreste. Man lærer seg i hvert fall å være selvstendig, da. =)

    2. Hvorfor skal det alltid være rart å gjøre ting alene? Jeg går gjerne på kafe alene, på kino eller reiser på tur.
      Da får jeg gjort akkurat det ejg har lyst til og trenger ikke ta hensyn til noen andre.
      Men det er jo også fint å ha noen å dele opplevelser med, så… annenhver gang? haha

    3. Om jeg har spist alene før? Gjør jo det hver gang, er nemlig ikke alle som har venner slik som du har. Men du trenger ikke å gjøre om det til å spise alene til en så big Seal?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg