5 Favoritt kjoler

annonse | annonselenker | nelly & bubbleroom

Siden det var 20 grader i dag, har jeg virkelig begynt å titte på sommerklær og herregud som jeg gleder meg til å gå med kjoler igjen. Jeg har jo så mange fine kjoler som henger i skapet og nesten aldri blir brukt. Det blir det forandring på fremover. Nå kan jeg endelig dra frem favorittkjolene og pynte meg skikkelig igjen! Det blir så gøy! Er så lei av å måtte pakke meg inn i 15 plagg og føle meg som en dass. Heldigvis trenger jeg ikke det stort lengre!

Siden jeg skal begynne mye mer med kjoler fremover så tittet jeg litt i arkivet og fant frem 5 av mine favoritter. Mange av de er helt nye, så jeg har ikke rukket å bruke de så mye, men det skal jeg virkelig fremover! 🌸☀️

KJOLE BUBBLEROOM, HER

KJOLE, HER

KJOLE, HER

KJOLE BUBBLEROOM, HER

KJOLE, HER

☀️

6 kommentarer
    1. Så mange fine kjoler 🙂 Skulle virkelig ønske jeg kom meg ut av komfortsonen å gikk mer i kjoler. Går liksom kun i kjoler eller skjørt når det er konfirmasjon eller barnedåp liksom, å det er jo ikke ofte man er i det . 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg