Tegnet på at våren er her!

annonse | annonselenke | fitbit

I dag våknet jeg opp til helt nydelig vær. Solen skinte, det var 20 varmegrader og nesten skyfri himmel. Helt fantastisk! Jeg tok meg Chloe på gåtur ned til stranda. Det er en 5 km gåtur (tur-retur) som er så koselig å gå. Vi går igjennom skogen ned til stranda, og det er så fint å se på all hvitveisen som er i veiskråningene nå.

Jeg blir alltid så glad når jeg ser hvitveis, for det er selve symbolet på at våren har kommet for fullt og at det er fine tider i vente. Sommeren er for meg en helt magisk tid på året der jeg storkoser meg, så at den tiden endelig er her gjør meg overlykkelig!

Vi tok oss turen ned til stranda der Chloe løp rett uti vannet. Hun elsker å vasse uti vannet, og finnes ikke det spor redd for å gå uti. Gleder meg til å ta henne med på badestrender i år hvor hun kan bli med å bade enda mer! 

På veien hjem plukket jeg en stor bukett med hvitveis som jeg har i en vase her jeg jobber fra nå. Føler meg så heldig som bor et sted hvor jeg bare kan plukke med meg så fine blomster. Norge er virkelig nydelig om våren / sommeren! 

Treningsklokken min er alltid med meg, spesielt på tur. Er så motiverende å se hvor mye jeg går, hvor høy puls jeg har, og en oppdatering på om jeg pusher meg godt nok på tur. Klokken jeg bruker er forresten på Fitbit og du finner den HER.

Nå skal jeg sette meg ut på verandaen og jobbe litt mer derfra. Har en del jobb jeg må gjøre som jeg gleder meg til å komme igang med! 

🌷☀️🌲

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

5 kommentarer
    1. Hvorfor kjøper du FirstPrice appelsinjuice, vis du har rå til Gucci belte?? No hate, luv you❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg