12 Favoritter til sommer-garderoben

annonse bubbleroom

Nå som våren er her for fullt og sommergradene slår inn oftere og oftere har jeg begynt å se på sommerklær. Jeg vil oppdatere garderoben min, og jeg har lyst på både klær til hverdags og som jeg kan bruke på 17 mai og til fest.

På Bubbleroom har de masse fint å velge mellom, og jeg har funnet 12 plagg som jeg har så lyst på! Kommer uten tvil til å klikke hjem en del av de, og forhåpentligvis alle. Hehe! Kanskje du vil oppdatere sommergarderoben og trenger litt inspirasjon? Da bør du scrolle nedover! 

JAKKE | KJOLE | BLUSE

 

GENSER | BUKSE | JUMPSUIT

 

BODY | JUMPSUIT | KJOLE

 

KJOLE | KJOLE | KJOLE

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg