Bloggerne, Brudekjole, Planer for sommeren, Barn ++ Ukens spørsmål #206

annonse | annonselenker nelly & bubbleroom

Hva kommer vi til å se på Bloggerne fra deg?
– Dere får se New York frieriet, 25 års dagen min og mye mer fra hverdagen og mye av det som skjer “bak” bloggen. Jeg kommer også til å fortelle en del om fortiden min og ting som har skjedd, og være mer sårbar enn jeg er på bloggen. På Bloggerne skal jeg vise “hele” meg og hvordan jeg faktisk er, så det er nok mange av dere som kommer til å få et nytt inntrykk av hvordan jeg er.

KJOLE HER

 

Hva er dine planer i sommerferien?
– Mine planer er å feriere litt rundt i Norge og nyte litt her hjemme. For meg er det viktig å reise ut av landet til varmere strøk når det er vinter, for det er da det er kjipt i Norge og det er da jeg trenger det. Så når det er sommer vil jeg heller nyte livet her i Norge, og heller ta noen småturer rundt. Kan hende vi tar noen dager i  London eller Paris om vi vil det, men så langt er Norge på planen.

 

Hvor gammel er du?
– Jeg ble 25 år i februar.

 

Pleier du og Per Fredrik å krangle?
– Vi krangler aldri sånn høylytt og ordentlig sånn som man typisk kan krangle. Det hender vi diskuterer ting og er uenige, som er vanlig da man bor sammen, men da snakker vi alltid skikkelig ut om ting med en gang og ordner opp. Vi legger oss aldri til å sove som uvenner for å si det sånn.

Lurer bare på om dere som er med på Bloggerne tjener noe på det? Eventuelt hvor mye for en sesong?
– Man får betalt for å være med, men det er ikke snakk om store pengesummer. Jeg kunne vært med om jeg ikke fikk betalt for det, for min del betyr ikke betalingen der noe som helst. Jeg har veldig lyst til å vise en annen side av meg som aldri har kommet frem på bloggen, og på Bloggerne kommer dere til å se hele meg, både den overfladiske siden men også den sårbare og mer ekte siden av meg.

 

Når tror du at du er klar for å få barn?
– Før jeg får barn har jeg en del ting jeg har lyst til å gjøre og oppleve, også vil jeg sitte i en veldig god økonomisk situasjon så jeg vet at jeg ikke trenger å tenke på penger og slike ting. For meg er det veldig viktig å være gift før jeg får barn, og siden Per Fredrik og jeg skal gifte oss neste sommer tenker jeg at det må bli etter det. Jeg syns 27-28 er en fin alder å få barn på, så jeg tipper det blir rundt det. 

Noen tips for å unngå lukte svette og vondt utover dagen?
– Nå vet ikke jeg grunnen til at du eventuelt lukter svett. Men en god deodorant under armene hjelper mye. Det er også viktig å bruke klær som puster, så du ikke blir klam og svett av det. Om du sliter med at du svetter mye mellom bena (som er typisk om sommeren) kan det være heldig å bruke en deo for underlivet. Deodoc har en veldig bra deodorant som jeg absolutt kan anbefale, som du finner HER

 

Hvordan visste du at kjæresten din var den rette?
– Jeg visste det fra første sekund, og ble enda mer sikker etterhvert som jeg ble kjent med han. Fra første sekund hadde vi et bånd som var helt ubeskrivelig, og når jeg ble kjent med personligheten hans og lærte hvordan han var som menneske ble jeg enda mer forelsket og sikker på at han var den rette. 

 

Hvor er kjolen fra? Så fin!
– Så koselig at du likte den! Det er første gang jeg bruker den, og jeg syns den er så fin. Den blir en stor sommerfavoritt! Du finner den HER

Får vi se når du prøver brudekjoler?
– Jeg har veldig lyst til å filme det, så jeg kommer nok til å filme mye fra det. Jeg kommer ikke til å avsløre selve kjolen, for den skal være hemmelig frem til selve vielsen. Men det er en utrolig stor dag når man skal velge ut kjole, så det er noe jeg absolutt vil dokumentere og dele med dere!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

————-

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

17 kommentarer
    1. Du stråler om dagen! Du ser nesten litt gravid ut, med den gløden i ansiktet.. (?:D) Ser også at du har fått fyldigere bryst, det er også et tegn!

    2. Er plogging noe du kunne tenkt deg å prøve? Det er jo blitt skikkelig populært! Og hva gjør du for miljøet i det daglige? Er dette noe som opptar deg?

    3. Leser bloggen din daglig, men er ikke så flink til å kommentere.
      Når kommer du på bloggerne? Liksom dato?

    4. Kommer du til å filme den store dagen slik som mange andre bloggere har gjort? Hadde vært veldig kjekt å få med seg bryllupet ditt!

    5. Du går jo med veldig mange tettsittende gensere, har du noen andre tips enn deodorant mot svetteringer? Eller får du også svetteringer i gensere som sitter veldig stramt?

    6. Hei. Hvorfor er det sååå viktig være gift før barn? Om dere vet at dere skal være sammen og elsker hverandre, så utgjør ikke et stykke papir den forskjellen.. jeg mener om u skulle bli gravid nå.

    7. Hvilken bh bruker du til sånne stroppløse topper? (f.eks. den hvite)
      Har du noen tips til at sminken ikke skal “svette” av i sommer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg