10 år siden sist..!

I kveld skal jeg ha jentekveld med to venninner som jeg har kjent i 23 og 13 år. Vi var bestevenninner igjennom hele barne- og ungdomsskolen, og når vi kom på vgs ble vi flyttet såpass langt fra hverandre at vi skled litt fra hverandre.

Siden den gang har vi møttes en del, men vi har aldri vært bare oss tre sammen siden ungdomsskolen. I kveld skal vi ha første jentekvelden på sånn 10 år, og jeg gleder meg skikkelig. Det blir nok veldig mye mimring og interne vitser fra old times. Så det blir gøy! 

Vi skal grille og spise masse digg mat. Jeg har laget en sykt god drink, som jeg skal gi dere oppskriften på etterpå. Den må dere som er over 18 teste ut, for herregud så god! 

Den kaken her er seriøst så digg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Haha! Det er brownies kakemiks fra Toro. Ikke spons, bare en varm anbefaling!

Nå må jeg nesten runde av, for nå kommer straks jentene. Typisk meg å være ute i siste liten med bloggingen. Hehe! Skal oppdatere dere via snapchat utover kvelden, så følg gjerne med der! @stinablogg 🍹👻

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

9 kommentarer
    1. Hei! Jeg så på noen av de gamle videoene dine, og den Walk-in tour?en du lagde først, der hadde du en kjole som du beskrev som den fineste kjolen, fordi den var litt som en prinsessekjole. Den var rosa og hadde noen «diamanter» på skuldrene. Du hadde den også på deg i videoen du lagde når du viste sminke til juleball. Hvor er den kjolen fra? Jeg elsker den!😍

    2. Hva syntest du om PH deltakere som begynner med blogg og youtube med ein gong de er hjemme fra Mexico? (Personlig synes jeg at det er teit, og eg kjenner at eg blir irritert, fordi de trur at dei kan bli enda mer kjendis og har større sjanse til å bli det raskare siden dei allerede har vert på TV)🤬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg