Gjett hvem jeg møtte!?

I dag har vi hatt en skikkelig koselig dag her i Oslo. Nå har vi nettopp tuslet rundt på Aker Brygge og i Karl Johan. Oslo har vært så fint i dag. Det har vært sol, og på slike dager er Oslo helt magisk. Kjente virkelig at jeg trengte en skikkelig dag i Oslo. Blir alltid så inspirert etter slike dager. Vi har virkelig tatt oss seightseeing runde, for jeg så nettopp på treningsklokka og den bikket 16’000 steg. Nå er jeg mildt sagt gåen i bena. Haha! 

I stad stakk vi innom Olivia og spiste god mat. Det er virkelig et av mine all-time favorittsteder i Oslo. Da jeg bodde i Oslo var jeg der så ofte! På vei til restauranten skjedde virkelig noe som er så tilfeldig som det kan bli. Jeg møtte Donna som jeg ikke har sett på to år. Dere som har lest bloggen min lenge husker jo at jeg var mye med Donna før, og hun har blant annet vært med på “ingen kjære mor”, så det er sikkert mange som skjønner hvem jeg mener.

Ingen av oss bor i byen lengre, og det var sykt tilfeldig for vi møttes bare på Aker Brygge ut av no where. Altså, hvor sykt er ikke det? Vi ble stående og snakke en stund, og det var så koselig å sees igjen. Det som er enda mer tilfeldig enn å møtes, var at sist vi var med hverandre var på Lektern på Aker Brygge.

Nå skal vi bare slappe av og kanskje stikke ut for å spise. Vi får nesten se hva vi orker. Dette har vært en lang dag, og jeg har vært oppe siden 05:45, så jeg kjenner jeg er rimelig sliten. Hehe! 

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg