Bildene som aldri kom på bloggen – Chloe versjon!

Når jeg tar bilder av / med Chloe er det som regel 2 av 30 bilder som blir bra. Resten blir som regel en eller annen rar grimase fra Chloe, eller så løper hun ut av bildet. Ofte blir det veldig morsomme bilder der hun ser skikkelig rar ut! Siden jeg har hatt “bildene som aldri kom på bloggen” med rare bilder av meg selv, tenkte jeg nå å kjøre en Chloe versjon, med alle de rare bildene av Chloe. 

Så nå kan Chloe få ta over bloggen litt; 

Yasssss

 


ædda bædda!
 


Når mamma har tatt bilder i 20 minutter og jeg bare vil sove..
 

Hva var det??

 


Orker ikke flere selfies nå..

Sup lady?

Når poseringen har vart for lenge.. 


Her var jeg baby og stjal beauty blenderen til mamma. Den smakte godt! 

 

Dog out 🐶

———

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

6 kommentarer
    1. Chloe er kjempe søt på alle disse bildene, det var kjempe morsomt og se på bildene❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg