Ønskeliste; Treningsklær og utstyr!

Reklame | Nelly

Nå som våren endelig er her for fullt skal jeg legge treningen utendørs. Fremover blir det powerwalk og løpeturer i skogen, og styrketrening på verandaen. Siden det er ny sesong vil jeg fylle opp garderoben med fresht treningstøy! Jeg må også ha litt utstyr så jeg kan trene hjemmefra, så jeg har laget en ønskeliste med en god del ting jeg tenker å klikke hjem. Kanskje du finner noe du trenger til treningen også?

LØPESKO | TRENINGSBH | TIGHTS

 

TRENINGSBALL | FLASKE | TRENINGSBÅND

 

FLASKE | TIGHTS | GENSER
 

HOPPETAU | GENSER | TIGHTS

 

Trener du? 💪🏼

——–

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

7 kommentarer
    1. Fint treningstøy! Jeg går på idrett, så jeg og en annen gruppe trener med samme trener, men lurte på om du har noen rabattkoder til forskjellige butikker. Hadde vært kult om du hadde det på noen sminkebutikker❤️ STOOR FAN! (Please sjekk ut bloggen min!)

    2. Mye fint:) ja trener som regel daglig med å gå turer i skogen eller sykkle også styrkeøvelser:)

    3. Du bør sjekke ut Gymshark om du vil ha fresht treningstøy! Litt dyrt men GOD kvalitet, mye bedre enn Nike osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg