10 Spørsmål og svar! Drømmejobben, Mareritt, Hoppe i fallskjerm ++

Reklame | Nelly

Drømmejobben, sånn egentlig?
– Jeg er så heldig at jeg kan si at jeg har drømmejobben. Ville jo vært superrart å jobbe så hardt i mange år for noe som ikke er drømmejobben? Det hadde jeg aldri giddet. Hehe! Blogging og YouTube er virkelig helt fantastisk å jobbe med, og det å kunne nå ut til så mange mennesker hver dag er helt fantastisk.

KJOLE HER
 

Det meste avslappende stedet du har reist til?
– Gran Canaria. Per Fredrik og jeg har reist til det samme hotellet på Gran Canaria tre ganger det siste året, og det er ikke uten grunn. Det er helt nydelig der, og så avslappende og deilig. Savner det alltid så fort jeg reiser derfra!

 

Beste måten å starte dagen på?
– Våkne opp av meg selv 06:00. Gå en tur med Chloe, ta en lang varm dusj, spise havregrøt og se på videoer av Shane Dawson (de er sykt morsomme!). Prøver å alltid gjøre de tingene hver morgen. Å våkne av meg selv 06:00 er litt vanskeligere derimot.. Kommer jeg igang på denne måten er dagen sikret å bli en suksessfull dag! 

 

Hvilken filmsjanger er din favoritt?
– Komedie. Jeg elsker å se filmer som får meg til å le. En god latter forlenger jo livet, eller hva? Jeg liker å fylle livet med positive ting, og da er komedier helt fantastiske. 

 

Hoppe i fallskjerm eller i strikk? 
– Nei takk begge deler! Jeg ville aldri gjort noen av delene. Om jeg derimot var helt nødt til å velge tror jeg at jeg ville valgt fallskjerm. Er livredd for å knekke nakken av å hoppe i strikk. Selv om det å hoppe ut fra et fly ikke akkurat frister det heller. Men da får man i alle fall opplevd vektløshet da. Haha!

 

Noe andre mennesker digger, men du ikke forstår?
– Lakris og generelt salt godteri. Sånne sure padder er vel noe av det verste du kan gi meg. Jeg hater det! Skjønner ikke hvordan så mange kan like det der. 

Hva holder deg våken om nettene?
– Det kan være to ting. Enten så er jeg helt overgira på et jobbprosjekt som jeg ikke klarer å legge fra meg. Eller så kan det være frykten for mareritt. Jeg har i perioder mareritt hver eneste natt og det er helt jævlig. Det har roet seg veldig ned de siste par årene. Men jeg husker en gang jeg bodde på Frogner at det var så ille at jeg ikke turte å sove, så jeg holdt meg våken i sånn 30 timer før jeg til slutt bare sovnet. Mareritt suger så hardt.

 

Noe du gjør men du burde slutte med?
– Jeg er ikke så veldig flink til å være strukturert. Eller, jeg er helt ærlig sjukt dårlig på det. Så jeg må virkelig slutte å surre når det kommer til mange jobbting og få skikkelig rutiner. Hehe! 

KJOLE HER
 

Hvilken filmtittel beskriver deg best?
– Legally blonde. Haha, neida! Sassy pants er den som passer meg best. Har ikke sett filmen, men jeg er super sassy så jeg føler den passer perfekt til meg. 

 

Hvilket talent ønsker du deg?
– Jeg føler at de talentene jeg faktisk vil ha har jeg allerede jobbet på å bli flink på. Men superkrefter derimot, omg. Hadde vært så gøy å kunne kommunisere med Chloe, fly og lese tankene til andre! 

 

Takk for lån av listen Kristina 💗🌟

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

5 kommentarer
    1. Jeg er så pirkete av meg at jeg mener ikke at en god latter forlenger livet. En god nok latter som ikke tar slutt, kan jo ende i at man faller om. Enten besvimer eller rett og slett blir borte for godt.. men virkelig ikke å være negativ, men syns det er litt komisk siden jeg har syke meninger 😛

    2. Haha! I must say I too HATE salty liquorice and all that kinds of candy! And almost every other Finn loves them- even my own man! Finns have also a strong drink tasting like salty liquorice; it’s black, hard.. and SO bad! Yuck! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg