5 Rare uvaner jeg har

annonse ⎟ annonselenke nelly

Kjøleskapet – Jeg må alltid ha alt stående helt perfekt på rad og rekke i kjøleskapet. Her snakker vi etikettene stående frem, alt i perfekt linjer, og ingenting ligger tilfeldig rundt. Jeg får helt fnatt hvis kjøleskapet plutselig blir stappet fullt av masse mat uten at det blir satt riktig inn. Mulig jeg har et snev av ocd.. 

KJOLE HER

Tid – Jeg har blitt så dårlig på det å beregne tid og jeg som alltid var 15 minutter for tidlig til avtaler, er derimot alltid 5 minutter for sen til ting. Tror det kan være fordi jeg har fått bil, for da tenker jeg at jeg bare kjører inn tiden, også glemmer jeg hvor lang tid det tar å parkere. Når jeg tok kollektivt visste jeg at det kunne bli forsinket så da var jeg heller alltid litt ekstra tidlig ute.

Sofaen – Om jeg setter meg ned på sofaen for å spise frokost eller lunsj kan du banne på at jeg sovner. Hver eneste gang jeg setter meg ned der for å spise blir jeg bare trøttere og trøttere, og vips så har det gått 2 timer og jeg våkner opp helt i tåka. Det sykeste er at jeg nesten aldri er trøtt når jeg setter meg ned der engang. Jeg kan være helt våken og opplagt, men om jeg setter meg ned der kan du banne på at jeg sovner.

KJOLE HER

Mail – Jeg er typ verdens dårligste til å svare på mail. Hvilket er veldig dumt i min bransje, da ekstremt store deler av jobben min er å snakke med kunder og nettverk. Men jeg får så mange mail hver dag at det ender opp med å bli et evig kaos jeg aldri kommer meg a jour med..

I siste liten – Helt siden jeg var liten har jeg vært en “i siste liten” type person. Jeg prokrastinerer helt til jeg er nødt til å faktisk gjøre det, og da gjør jeg ting unna i en fei. Sånn som dette innlegget burde jeg jo skrevet mye tidligere i dag, men neida, nå er klokke snart 21 og jeg blogger.. Jeg må ta et anti-prokrastineringskurs eller noe, for dette er så kjipt!

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

5 kommentarer
    1. Du kan også bli flinkere å svare i kommentarfeltet synes jeg. Ser du kunn svarer på maks 3 stykker hvertfall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg