Grunnen til at bloggen min er overfladisk

En ting jeg ofte får spørsmål om, og som det ofte spekuleres i, er hvorfor bloggen min er så overfladisk. Er livet mitt så rosa som jeg forteller at det er? Er jeg et overfladisk menneske som aldri tenker på dypere ting, og som bare vimser rundt?

SNAPCHAT STINABLOGG

Denne bloggen er en gjenspeiling av mitt liv og min hverdag, og mine tanker og meninger. Jeg deler veldig mye her på bloggen, men jeg deler absolutt ikke alt. Jeg har i alle år prøvd å bygge opp et rosa univers du kan gå inn i som en pause fra hverdagens stress og bekymringer. Her på bloggen deler jeg de positive tingene som gjør meg glad, og som forhåpentligvis gjør deg glad. 

Det er så mye dritt som skjer i verden med krig, folk som sulter, hunder som tortureres, familie som dør, sykdom, drama og mye mer. Jeg tror vi alle har problemer i livene våres, enten om det er et familiemedlem som er sykt eller man har en jobb man hater. Vi har alle noe i livene våres som bekymrer oss.

Jeg har de siste årene gått igjennom mye som jeg ikke har fortalt om her på bloggen. Mye av det som har angått meg har jeg fortalt om, men det som har angått andre rundt meg har jeg ikke sagt noe om for å skåne de og fordi jeg ikke ønsker å ha et slikt fokus her på bloggen.

Jeg er en person som liker å fokusere på de positive tingene i livet. Jeg har alltid vært sånn, og etter at jeg ble sammen med Per Fredrik har jeg blitt enda flinkere til å fokusere på de gode i livet og ikke det negative. Det å fokusere på de positive tingene har gjort meg mye mer lykkelig og lettere til sinns, og det er derfor fokuset her på bloggen er slik som det er. 

Om jeg skulle skrevet om alle negative ting som skjer både i livet mitt og i verden hadde denne bloggen blitt veldig mørk og trist, og det er ingen som ville følt seg noe bra av å lese den, og jeg ville følt meg trist over å skrive den.

Derfor har jeg heller ønsket å gjøre bloggen til en overfladisk rosaboble, hvor man kan bare lukke ute verden i noen minutter hver dag og bli inspirert til å fokusere på gode tingene livet har å by på 💗

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

5 kommentarer
    1. Det jeg har savnet på bloggen din er mer åpne innleg. Sånn at man kan bli bedre kjent med deg som person , dine tanker og følelser. At du har en positiv innstiling er jo super bra. Men savner likevel mer personlige innleg, trenger ikke være fokus på negative eller vansklige ting som skjer i livet.
      Liker bloggen din veldig godt og synes du virker som en veldig positiv og snill jente:)

    2. I’ve never thought you woudn’t have any dark times in your life- we all do. And that’s just why I admire your attitude and that you choose to see the positive side of life. I love to come and read your blog when my own day has been like s**t… and I always feel better afterwards! You make me smile often and I thank you for that! 🙂

    3. Hvis du har noe på hjertet som du trenger å få ut så hjelper det noen ganger å skrive om det. Kanskje ikke på bloggen hvis du ikke føler for akkuratt det, men for eksempel skriv det i en liten bok som bare du kan lese. Mange ting blir litt lettere om du bare får ut alle tankene på en måte. Jeg har slitt med depresjon og da fikk jeg en skrivebok på skolen som jeg kunne skrive alle tankene mine i. Det hjalp meg med å få ut alle vonde tanker og å fokusere mer på skolen og alt rundt meg:)

    4. Syns det er litt befriende å lese en blogg kjemisk fri fra angst, depesjoner, sykdom og tunge dype tanker. Ikkje at det ikkj er viktig,men er så MANGE som skriver om sånt. Deilig med noen som fokuserer på andre ting.
      Har aldri trodd du var overflatisk-syns du virker flott og oppegående 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg