Bloggerne, Skole, Barne-navn ++ Ukens spørsmål #205

Reklame | Nelly, Cubus, Ellos

Er du den som gjør husarbeid eller deler dere på det?
– Vi har vaskehjelp som går over huset skikkelig og vasker alt hver 14. dag. Ellers enn det fordeler vi alt som må gjøres, og vi har faste oppgaver som vi gjør og som vi har fordelt så det blir rettferdig. 

KJOLE HER

Er det sant at du er tremeningen til Sophie Elise?
– Hehe, nei! Aner ikke helt hvor den der kommer fra, men har blitt spurt om det mye i det siste. Av det jeg vet er vi ikke i familie, men vi er venninner og hun er en skikkelig god jente! 
 

Øvde du mye til prøver da du gikk på skolen?
– Jeg var den type elev som nesten aldri øvde på prøver eller gjorde lekser. På ungdomsskolen gjorde jeg halvveis det jeg måtte, og på VGS gjorde jeg som regel innleveringene kvelden i forveien. Skulle vi ha en prøve øvde jeg bare i friminuttet før prøven. Men jeg fulgte veldig godt med i selve timen, og hørte godt etter hva læreren lærte bort, så det reddet jeg meg veldig inn på. Fikk som regel 4-5 i de fleste fag på VGS, men unntak av naturfag for der fikk jeg 2-3. Jeg skjønner virkelig ikke naturfag what so ever.. Haha!

KJOLE HER

Hvilket dyr liker du minst?
– Fugler. Jeg er livredd for nesten alle fugler, og jeg hater duer og måker. De er sykt skumle. Duer er jo rotter med vinger og bærer med seg så ekstremt mange sykdommer at jeg grøsser bare av å tenke på det. Syns sånne små fugler er søte da, men kun hvis det er et vindu mellom oss. Haha! 

 

Skal du være med på bloggerne?
– Ja! Det ble offentliggjort på fredag, så nå kan jeg endelig snakke om det. Vi holder på å filme den sesongen jeg er med i nå, også kommer den til høsten. 

TOPP | SKJØRT 

Når dere får barn, hva er topp 1 på guttenavn og jentenavn?
– Har faktisk ingen anelse. Har aldri tenkt noe særlig på barnenavn, så der har jeg en stor oppgave den dagen jeg blir gravid. 

 

Hvor mye penger blir du å bruke på hagen din?
– Det kommer veldig ann på hvor mange av prosjektene jeg kommer til å gjøre. Jeg har jo tenkt til å gjøre det mange bruker åresvis på, på en sesong. Hageting er jo veldig dyrt, så det er jo en grunn til at mange bruker åresvis på det, for å fordele utgiftene litt. Men sist jeg regnet på det ble det cirka 30’000-40’000,- kr. Så det er ekstremt mye. Men det er jo ikke sikkert jeg rekker å gjøre absolutt alt jeg tenker å gjøre, så vi får se hvor jeg ender. Heldigvis er det jo blomster, potter, møbler og utstyr jeg kommer til å ha i mange år, så det er ikke sååå ille om man tenker på det sånn. Hehe! 

Når begynner Bloggerne sesongen du skal være med på?
– Den begynner til høsten. Er ikke helt sikker på hvilken måned / dato det blir, men det får dere vite nærmere. Gleder meg så ekstremt mye til å la dere få se mer av hva som skjer “bak” bloggen og i livet mitt.

 

Bruker du å veie deg?
– Jeg veier meg en gang iblant bare for å se hvor jeg ligger ann. Den vekten jeg bruker viser også fettprosenten, så hvis jeg trener styrke og går opp i vekt ser jeg om det er fett / muskler jeg har lagt på meg. Egentlig veldig smart når man trener, for kg i seg selv gir ikke alltid et godt inntrykk av hva sannheten er. Vekten jeg bruker er forresten fra Fitbit så den kobler seg automatisk sammen med treningsklokken og appen så jeg får tallene inn der. Vekten finner du HER.

TOPP | TIGHTS 

Er det stor aldersforskjell på deg og Per Fredrik?
– Nei, det er bare 6,5 år. For min del er det perfekt aldersforskjell egentlig. Det viktigste er uansett at vi er på samme stadie i livet.

 

Har du noen gang tenkt på å flytte fra der du bor til en stor by i Norge?
– Før jeg flyttet til Sandefjord bodde jeg to år i Oslo, og fikk virkelig kjent på storbyfølelsen. For meg som er glad i privatliv og natur ble det ikke helt optimalt å bo i Oslo. Men jeg pendler mye frem og tilbake siden jeg liker å være der iblant. Sandefjord er det beste stedet jeg kunne bodd. Her er det et helt medium stort sentrum med alt man trenger av utesteder, butikker og restauranter, også er det nydelig natur med skog og strender. Klimaet her vi bor er også amazing og det er som regel mye varmere her enn i Oslo. 

JAKKE | TIGHTS 

Kan du lage en what i eat in a day video?
– Ja, det kan jeg lage! Har begynt med et nytt kosthold nå, så kan gjerne filme en dag snart hvor jeg viser alt jeg spiser i løpet av en dag! 

 

Har du noengang vurdert å slutte med bloggen?
– Jeg kommer fra et lite sted der det er ekstremt mye jantelov og hvis man stikker seg ut får man virkelig høre det. Så i starten da jeg blogget fikk jeg mye dritt og ble veldig usikker. Den dag i dag er jeg ekstremt glad for at jeg tenkte; fuck it og gikk min egen vei. 

 

Hva syns Per Fredrik om at du skal være med på Bloggerne?
– Da jeg ble spurt om å være med gikk vi sammen om vi begge skulle være med, og vi ble enige om hva vi ønsket å dele. Per Fredrik er verdens mest støttende kjæreste, så han er bare glad på mine vegne.

Filmer dere fortsatt til Bloggerne? Ble dere filmet når dere reiste til Spania og?
– Ja vi filmer enda. Nei, da jeg dro til Gran Canaria tok jeg 100% ferie og jeg filmet ingenting til Bloggerne. I New York derimot var de med oss hele turen. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

————

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

19 kommentarer
    1. Vi tok Hagen i fjor, med steinmur rundt en del av tomten. Det kom på 450 tusen, så jeg synes du får det rimelig med den fine planen du har. Vi ser rett ned på sjøen og ville gjøre noe som vil bestå i maaange år. Du kommer ikke til å angre hvis du bruker ordentlige materialer og trær/busker som tåler det meste. Blir kjekt å se.

    2. Kan du være så snill og IKKE lage en video med hva du spiser ila en dag? Er så utrolig usunt for samfunnet vi lever i, i dag.

    3. Gleder meg til å se deg i bloggerne 🙂 lurer bare på om dere som er med tjener noe på det? Evt hvor mye for en sesong?:)

    4. After the Bloggerne has come out and everyone in Norge has seen the Proposal on tv… could you please put that on your Youtube too (is it ok for the Bloggerna?)? Pretty please? So us fans abroad could see it too! 🙂

    5. Hei
      Kan du fortelle litt mer om vekten du bruker? Må man ha fitbit for å bruke denne, eller kan den synkes med for eksempel garmin eller andre pulsklokker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg