5 Beauty hacks!

💗 Om du er glad i å bruke translucent setting pudder kan det være smart å ta en selfie med blitz før du går ut døra på vei til fest. Ofte kan translucent pudder gi masse flashback som man ikke ser før dagen derpå når man ser bilder der man bokstavelig talt lyser opp under øynene. 

💗Alltid ha med pudder og en liten (og en stor) pudderkost i veska når du er på farta. Nå som det er vår bruker vi solbriller, og da kan det fort bli ganske stygge merker der solbrillene har vært. Det fikses veldig lett med en liten pudderkost, typ sånn som man bruker til øyenskygge. 

💗 For at leppestiften skal holde lengre, og ikke være så veldig glossy kan du børste over med litt pudder (helt translucent) på leppene. 

💗 Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men nå som det er masse sol ute renner øynene mine helt vilt mye. Spesielt når jeg ikke har på solbriller. Aner ikke hvorfor de gjør det, men de gjør det. Uansett. Jeg elsker winged eyeliner, men når øynene mine renner blir jeg svart rundt hele øyet. For å slippe det har jeg begynt å bruke vannfast eyeliner. Det funker veldig bra, og jeg slipper å se ut som en panda midt på dagen. 

💗 Parfymer som er laget for jenter / kvinner mister fort lukten sin, og da er det smart å ha med en liten flaske på farta. Parfymeflakonger koster rundt en hundrelapp, og de er små og enkle å ha med rundt. Man fyller den enkelt med sin egen favoritt parfyme også slenger man den i veska. Blivakker har en fin HER

 

Håper dere likte triksene 🌟💗

9 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om parfymer som lukter digg?( Eller liksom som du synes lukter digg eller som du anbefaler?❤️)

    2. Du er sååå fin når du smiler “ekte”! I det siste ser du mye gladere ut på bilder, samt i thumbnailen på hagevideoen din 🙂 håper det går bra med deg!
      Del gjerne med oss hvordan det går! Psykisk helse er på lik linje som den fysiske, og av og til kan jo de påvirke hverandre. Tror flere har nytte av å lese fra noen andre når de faktisk går gjennom en tøff tid. Istedenfor: “jeg hadde det tøft- slik ble jeg frisk/bra!”. Kanskje du burde opprettet en spalte på bloggen om tips om hvordan opprettholde det å ha det bra. Konkrete råd mot å takle kritikk, det å jobbe med seg selv, hvordan komme gjennom en vanskelig periode, hvordan stå i tøffe ting, men ikke minst hvordan forebygge! osv.. 🙂 håper du får en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg