17 Kjoler til 17. mai

Reklame | Nelly

17 april, og bare en måned igjen til 17. mai. Jeg gleder meg til å feire nasjonaldaldagen med fest og morro! Jeg har allerede begynt å se på kjole til den store dagen. Jeg liker å være tidlig ute, for da har jeg god tid til å finne den rette kjolen i den rette størrelsen. I

ngenting som er kjipere enn å kjøpe en kjole 3 dager før 17 mai, og stresse seg halvt ihjel igjennom alle mulige butikker der man hverken finner den kjolen man vil ha eller i den rette størrelsen. Rett før 17 mai pleier det å bli ganske utplukket, så det er smart å være tidlig ute om man vil sikre seg en nydelig kjole! 

Jeg har tittet mye rundt på Nelly og funnet 17 kjoler som jeg vet dere vil like. Her er det virkelig noe for alle, så jeg er sikker på at akkurat du finner noe du elsker!

LANG GUL KJOLE | LYS BLÅ KJOLE | KORT GUL KJOLE
 

GRØNN KJOLE | HVIT KJOLE | BLÅ KJOLE

 

BLUSH KJOLE | BABYBLÅ KJOLE | LYS ROSA KJOLE

 

NUDE KJOLE | LYS BLÅ KJOLE | MØRK BLÅ KJOLE

 

GUL KJOLE | RØD KJOLE | BLÅ KJOLE 

 

LYS BLÅ KJOLE | MØRK BLÅ KJOLE

 

 

Hvilken kjole ble din favoritt?

 

13 kommentarer
    1. Det er så mange fine kjoler, så det er vanskelig å velge. Jeg skal uansett bruke bunad på 17.mai. Har du bunad? og hvorfor skal du ikke bruke den isåfall? 🙂

    2. Hei stina❤️❤️Jeg likte best den lyserosa kjolen💕💕 men jeg lurer på en ting:
      Hvorfor har du ikke bunad? Fikk du ikke i konfirmasjonen din? Jeg har bunad nå, og kommer til å få ny i konfirmasjonen min om 2,5 år👍🏻{no hate💍💞}
      Jeg elsker deg og det du gjør. Vanligvis er jeg «imot» Restylane og unaturlige endringer (feks; plastisk operasjon) men du har en «grunn» til det, og du sier at selv om du velger å gjøre det, så betyr ikke det at vi må endre på oss😍🌹
      Men ihvertfall:
      Poenget mitt var, jeg elsker deg Stina❤️❤️❤️Aldri gi opp bloggen og YouTube kanalen🥂❤️Det hadde betydd mye for meg om du leste, og svarte på denne kommentaren🔐❤️Men jeg vet at jeg ikke er den eneste som kommenterer innleggene dine på bloggen, så jeg blir ikke lei meg om du ikke gjør det🤩😂❤️Men som sagt hadde jeg blitt glad😘🙂
      Ikke bry deg om hate🌹🌹🌹du er best🌹🌹🌹
      Hilsen Margareth [13 år, oslo]
      ?du virker veldig hyggelig og morsom, og jeg skulle ønske vi var venner. Du minner meg litt om tanta mi, som btw er råkul. Hun er omtenksom, kul, pen, snill, morsom, og selvfølgelig litt klein da😉😉?
      Lots of kisses😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg