Sunt lørdags-godis!

Woho, endelig lørdag! På lørdager pleier jeg vanligvis å skeie ut med masse godteri. Men siden jeg har vært på Gran Canaria en liten uke, og spist masse godteri og junkfood frister det ikke så veldig med godteri i dag. Derfor kjører jeg heller frukt! Jeg elsker å momse på frukt og grønnsaker. Det smaker friskt og godt, også er det sunt og!

Når det kommer til frukt er jeg veldig glad i kombinasjonen med jordbær, honningmelon og appelsin. Det er kjempe godt å momse sammen og det tar bare et par minutter å gjøre klart. Selv pleier jeg alltid å gjøre det klart sammen med middagen, sånn at jeg enkelt kan hente det frem etter jeg har spist middag.

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg blir alltid super fysen på noe godt etter at jeg har spist middag. Da er det jo perfekt å ha litt frukt eller grønnsaker klare for momsing! Hehe! 🍓🍏🍍

Jeg skal i alle fall kose med skikkelig med frukt i kveld! Om du er veldig glad i potetgull og dipp anbefaler jeg å teste ut grønnsaker med dipp. Skjær opp noen gulrøtter i staver, noen buketter med brokkoli, noen staver med agurk og lag dipp med lettrømme og den dipmixen du liker. Det smaker seriøst 100x bedre enn potetgulll, også er det veldig bra for kroppen din! 

7 kommentarer
    1. Hvorfor var du ikke på gullsnutten i dag? Du var ikke nominert da, men det var du jo i fjord.. og du var der ikke da heller.? Bare lurer altså😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg