Hotel Tour – Slik bodde vi!

Nå sitter vi på toget på vei hjem til Sandefjord. Ble nesten litt sjokkert over hvor kaldt det er her. 5 dager i solen gjør virkelig at man glemmer. Hehe! Når jeg var på Gran Canaria tok jeg veldig lite bilder. Men jeg knipset noen bilder rundt på hotellet før frokosten den ene dagen, og jeg kjenner jeg savner sol og varme allerede..! 

Altså, hvor amazing er ikke dette stedet da? Er ikke for ingenting at vi har vært her tre ganger på et år. Det hotellet her er virkelig magisk. Er veldig mange som har spurt hvilket hotell det er, og hotellet heter “Lopesan Baobab”. Det er 5 stjerners hotell og jeg leste et eller annet sted at det er det beste hotellet på hele Gran Canaria. Så det er rimelig amazing! 

Det blir nok ikke siste gang vi reiser hit! Nå derimot ser jeg frem til fint vær her i Norge og endelig komme igang med jobbing. Har savnet å kunne jobbe 100% og lage bra innhold for dere. Tiden fremover blir helt gull, og jeg gleder meg til å ta dere med på det! 

7 kommentarer
    1. Jeg og typen reiser mest sannsynlig juni og vurderer samme hotell. Forslag til ting og gjøre utenfor hotellet ? 🙂

    2. Heisann! Har du mulighet til å svare på mailen eg har sendt deg angående det påskeegget eg vant?😃

    3. Det er faktisk ikke det fineste hotelle på gran canaria,det er faktisk amfi delmar som Ligger i portoriko.jeg tror jeg har vært der flere ganger en deg, fordi jeg har vært der, 10 ganger. Og hvis du drar dit en gang MÅ du kjekke ut en strand som heter Amadores!🤩🤩♥️😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg