Ting var ikke slik der jeg vokste opp

I dag har moren min vært på besøk hos meg og vi har hatt en skikkelig mor og datter dag, som fikk meg til å tenke tilbake på hvordan det var å vokse opp i Hokksund, men mer om det utover i innlegget. 

Uansett, vi bor jo et stykke unna hverandre, og har veldig travle liv så vi rekker ikke å se hverandre så veldig ofte. Så da er det ekstra koselig når vi får gjort det! Vi startet dagen med å gå en tur ned til stranda som er ved der vi bor. Mamma hadde gått på ski på morgenen i dag der hun bor, og der var det jo typ 30-50 cm med snø i skogen.

Hos oss derimot er det nesten ikke snø, og da vi var midt i skogen var det flere steder med null snø i det hele tatt. Hun fikk mildt sagt litt sjokk! Det er jo tidenes forskjell. Veldig merkelig med tanke på at vi ikke bor såå langt unna hverandre! Her har det virkelig blitt vår mens i resten av landet er det jo fortsatt vinter!  

Nede ved stranda er det helt magisk. Solen glitrer i vannet, det er fine skjell å plukke med seg og man hører vannet forsiktig bølge innover. Så herlig! For meg som ikke er oppvokst med strender ved sjøen er det å kunne gå ned til stranda veldig spesielt, og jeg setter nok mye mer pris på det enn om jeg hadde vokst opp med det. Så for meg blir det helt magisk! 

Etter gåturen stakk vi ned til Sandefjord sentrum og spiste ute og koste oss. Gåturen vi gikk er jo litt under en time, så vi fikk litt av en appetitt. Hehe! 

Nå er det en liten time siden mamma dro. Vi ble sittende lenge og skravle om alt ifra bryllupet til karriere. Å planlegge bryllup er virkelig en del hodebry, og det er vanskelig å gjøre så det blir riktig på alle mulige måter. Så her var det kjekt med litt innspill!

Nå skal jeg snart slappe av også har jeg sykt cravings på kanelsnurrer, så jeg vurderer å lage det. Hehe! Det er så sykt godt..! Bloggerne har sesongpremiere i dag og jeg gleder meg til å se første episode av ny sesong. Kjenner jo flere av bloggerne som er med, og det er så gøy å se på! 

5 kommentarer
    1. Har du blitt spurt i å være med på bloggerne før eller skal du være med i en sesong. Nå som jeg skriver vil jeg bare si at du er en fantastisk blogger.

    2. Du skriver at moren bor et stykke unna, men når det kommer til snø Osv. Bor dere ikke så langt fra hverandre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg