Slik har jeg pyntet huset til påske!

Påsken kom litt brått på meg i år, så jeg var ikke like tidlig ute med å pynte i huset som jeg vanligvis er til høytider. Begynte jo å pynte til jul i slutten av november, og satt til og med opp juletreet da. Haha!

Uansett, i år har jeg pyntet til påske litt senere enn hva jeg tenkte, og jeg har jo ikke rukket å vise dere nesten noe av pynten. Det er jo så koselig med påskefarger og det lyser skikkelig opp i stua. 

Her pleier jeg å sitte og jobbe. Har jo kontor jeg kan jobbe på, men jeg liker å ha det veldig åpent og fritt rundt meg, så jeg ender som regel opp på stuebordet. 

Dette var et DIY prosjekt som jeg tok masse bilder til, men som jeg klarte å slette bildene til. Det var så surt! Tok jo flere timer å male alle eggene for hånd og hente kvist ute i skogen.. Men det ble i alle fall veldig fint! Litt morsomt egentlig for jeg fylte opp vann i vasen bare for at den skulle bli tung nok til at den ikke skulle falle over.

I løpet av noen dager begynte det plutselig å komme små blader på grenen! Skjønte virkelig ingenting jeg! Trodde grenen kom til å dø når jeg skjærte den av treet. Men der tok jeg feil! Er jo tidenes vårfølelse av å ha dette midt i stua! 

Har vist dere noen bilder av hvordan pynten utendørs ble, men jeg har hengt opp litt mer pynt siden da så da slenger jeg på noen bilder av det nå. Er så deilig å ha blomster ute på trappa igjen. Det er så koselig når jeg kommer hjem og ser alle blomstene! 

Tenkte kanskje å lage en video og vise dere skikkelig all pynten, for det er jo litt vanskelig å få med alt og hvordan det ser ut i stua på bilder. Rop ut i kommentarfeltet om det er noe dere vil ha! 🐣🌷😃

13 kommentarer

Siste innlegg