Perfekt til påskefrokosten!

annonse – min

Nå har jeg en supergod oppskrift jeg bare må dele med dere! Tidligere i dag bladde jeg rundt inne på MIN appen, og fant en oppskrift på frokostpannekaker, som seriøst var helt amazing..! De pannekakene er perfekte til påskefrokosten (og den vanlige helgefrokosten, hehe!).

MIN appen er forresten en app jeg har snakket litt om tidligere her på bloggen. Det er en app Egmont har laget som inneholder haugevis av artikler fra 15 forskjellige magasiner; Det Nye, Shape up, rom123++ Altså, mye bra lesestoff! Har lest over 100 artikler de siste dagene, og har helt dilla. Hehe! 

For å lage cirka 8-10 pannekaker brukte jeg:
– 3 dl hvetemel
– 2 ts bakepulver
– 1/2 ts salt
– 1 ss sukker
– 2,5 dl melk
– 2 egg
– 2 ss smeltet smør
– smør til steking

Topping; 
– Jordbær / blåbær
– Lønnesirup

Bland alt sammen og la røren svelle i 5 minutter. Stek på middels varme. 

Altså, hvor sykt gode ser ikke disse ut? De smakte like godt som de ser ut forresten. Hehe! Ingen tvil om at jeg skal teste ut flere oppskrifter fra MIN appen. Nå kan du teste ut MIN appen og sjekke ut massevis av oppskrifter og artikler helt GRATIS i 30 dager! Abonnement tegner du enkelt HER.

Det er ingen bindingstid, og du kan si opp på mine sider om du ikke ønsker å fortsette å ha abonnement. Om du vil fortsette koster det kun 99,- kr i måneden. Så det er veldig billig!

🐣💗Last ned appen til ios her

🐣💗Last ned appen til android her

PS; Du må være over 18 år eller ha godkjenning fra foresatte for å tegne abonnement. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg