Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??

Reklame | Gucci, Bik Bok, Gina Tricot, Nly

Den siste tiden har jeg virkelig fått helt dilla på å bruke kjoler, skjørt og jumpsuits til hverdags. Det er jo så fint! Herregud, det er jo nesten helt sykt at jeg ikke har gjort det før. Det blir så feminint og pent, samtidig som det er sååå komfortabelt.

For litt siden bestilte jeg hjem noen kjoler og en den jumpsuiten jeg har på meg på bildene under, og jeg er så fornøyd med de. Den ene kjolen har jeg jo vist dere allerede i dette innlegget. 

BUBBLEROOM JUMPSUIT | NLY SKO | GINA TRICOT BELTE

NLY JAKKE | BIK BOK STRØMPEBUKSER | GUCCI VESKE 

—————————-

Nå vil jeg vise dere jumpsuiten. Antrekket på disse bildene er gårsdagens antrekk, og jeg gikk rundt overalt på shopping og kunne ikke følt meg finere og mer komfortabel. Siden det er vinter og fortsatt litt kaldt bruker jeg litt tykke strømpebukser og knee high støvletter, og da er jeg mer enn varm nok. Helt perfekt kombo! 

Ingen tvil om at jeg skal bruke kjoler og skjørt mer fremover. Gleder meg til å gå i fine kjoler om sommeren også. Det er så kos! 

8 kommentarer
    1. Elsker også å gå i kjoler og jumpsuits, problemet med sistnevnte er jo at man må kle seg så å si naken for å gå på do :p

    2. Hei, både kjoler og bukse kler deg du ser fin ut i begge deler, Hehe!
      Jeg lurte på hvor du kjøper neglene dine fra? Jeg så nettopp my storyen din og de er jo så fine, og mye bedre enn å ta akryl eller gel..

    3. Jeg har begynt å tenke litt i samme bane, men det er jo så vanskelig å finne noe som er “hverdagslig” nok til å gå rundt med uten at det er festligheter på gang, men som på samme tid ser bra ut :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg