Shoppet blomster for 5000,- kr

I går var jeg på tidenes blomstertur. Jeg skal jo “pusse opp” hele hagen i år og plante massevis av nye planter og fikse opp skikkelig. Jeg skal til og med lage en fiskedam! Så i går tok jeg dagen til å dra ut på en inspirasjonstur. Jeg hadde funnet en del forskjellige gartenerier som jeg ville besøke, og endte opp med å dra til 6 forskjellige steder. Haha! 

Hvor sykt fin var ikke denne brønnen? Har lyst på noe lignende i hagen sammen med fiskedammen. Tror det kan bli skikkelig fint!

Det er så mye fint av blomster i butikkene nå, og jeg klarte selvfølgelig ikke å dy meg. Jeg bare måtte ha noe så jeg kan pynte opp utendørs. Nå begynner det endelig å bli mildt nok til at man kan ha blomster som stemor påskeliljer. Så jeg handlet inn en hel haug av det, og mange nye store potter, som jeg kan plante de i utendørs. Tror det kommer til å bli skikkelig fint! Skal oppdatere dere på hvordan det blir!

Måtte le av meg selv når jeg kjørte hjem etter siste stedet jeg hadde vært innom. Bilen var stappfull til randen av blomster, og jeg kunne bokstavelig talt ikke fått plass til en eneste en. Standard meg at jeg handler blomster for sånn 5000,- kr når jeg egentlig bare skulle på inspirasjonstur. Hehe! Uffameg! Blomsterpottene var det som var dyrest og de har jeg heldigvis i mange år. Så det er jo en trøst det. Hehe!

Nå skal jeg komme igang med plantingen. Har ikke tellingen på hvor mange blomster det er totalt, men vet det er godt over 100 stykker.. Dette kan ta sin tid for å si det sånn! 

5 kommentarer
    1. Åååå nå fikk jeg lyst til å reise ut å shoppe blomster 🌸🌼🏵🌹🌻🌿🌱
      Dette gleder jeg meg til å se 💚

    2. Du snakker så mye om at hva du tjener av peng er en svært privat ting, og at det er drit frekt å spørre om det, men så har du ingen problemer med å vise at du “kaster” bort penger på “unødvendige” ting.. Generelt vise hva du bruker penger på, og ikke minst hvor mye penger du bruker det. Det blir litt dobbelt moral!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg