Derfor har jeg ikke blogget..

annonse | lenker | nly, glitter

Wow, nå er det lenge siden jeg har lagt ut noe her inne. Så lenge som jeg har gått uten å oppdatere nå, har jeg kun gått en gang før i løpet av de snart 8 årene jeg har blogget. De siste ukene har vært vanskelig for meg, og jeg føler meg klar til å åpne opp om alt. 

Det hele startet med at jeg hadde alvorlig B12 mangel. Det gjør at man mister alt av energi og livsglede. Haha, ganske jævlig. Allerede der begynte humøret mitt å bli ganske dårlig. Etter dette fulgte 8 uker med sykdom hvor jeg hadde jernmangel, influensa, 40 i feber og generell mye vondt i kroppen. Siden jeg var så mye syk måtte jeg holde meg i ro og slappe av hjemme, og jeg logisk nok; isolerte meg selv. Jeg var jo syk så jeg kunne ikke dra ut og gjøre like mye ting som jeg vanligvis gjør. 

En ting mange av dere kanskje ikke vet, er at jeg har slitt med depresjoner tidligere. I 2013 hadde jeg en lang periode der jeg isolerte meg, og det endte opp med at jeg måtte oppsøke psykolog. Jeg fikk god hjelp og ble frisk, men jeg har merket i ettertid at dersom jeg isolerer meg over lengre tid blir jeg små deppa og klarer bare å fokusere på negative ting.

Slik har ting egentlig vært nå. Jeg har kun fokusert på alt det negative med blogging, og det har gjort at jeg har mistet helt motivasjonen og gleden ved det. Blogging er jo en jobb som til tider kan være vanskelig, i og med at man jobber hver eneste dag året rundt, man får mye drittkommentarer, man vet aldri hva man kommer til å tjene, og det er mange som er ute etter å ta bloggere.

NLY KJOLE | GLITTER HÅRBØYLE 

MEN. Herregud. Det er jo så ekstremt mye positivt med å blogge, og i går klarte jeg endelig å fokusere på de positive sidene. Jeg skrev faktisk ned et 6 siders langt dokument med nesten 100 punkter om hvorfor det å blogge er bedre for meg, enn å ha en “vanlig” jobb. Jeg sier ikke at det er noe galt med å ha en “vanlig” jobb, men for meg er blogging det beste jeg noensinne kunne jobbet med.

Her har jeg en plattform som jeg er så heldig at tusenvis av mennesker følger med på. Jeg får daglig haugevis av koselige og støttende kommentarer fra dere, og det er kommentarer som virkelig gjør meg glad 💗Selv om jeg jobber hver eneste dag året rundt, har jeg også muligheten til å reise når jeg og hvor jeg vil, så lenge jeg har muligheten til å oppdatere dere. Hvor amazing er ikke det? Det er rett og slett så mange positive ting med å blogge at jeg kunne ramset opp den ene og den andre tingen til i morgen. Hehe! 

Det jeg vil frem til er at det positive veier så sterkt opp at de negative tingene bare blir filleting som faktisk ikke betyr noe i det store og hele bildet.

I dag stod jeg opp 06:10 og jeg føler meg mer klar enn noensinne til å komme ordentlig tilbake igjen, og virkelig fortsette med det jeg elsker; å lage innhold for dere 💗

 

16 kommentarer
    1. Du er en positiv person, Stina, og en av mine avguder i blogger, jeg bruker oversette til norsk på Google, så kanskje grammatikken er dårlig. Uansett, jeg er glad for at du blir bedre og det er det som inspirerer meg!

    2. Du er en fantastisk youtber men du burde roe litt ned med sminken du ser litt ut som om du er syk eller noe men jeg er glade i dag bare pass litt på utsende dit

    3. Slike lister er gull verdt. Prøv å ta den tiden du trenger, og fokuser mest på det som GIR deg energi – fremfor stjeler det fra deg. Jeg syns det er så fint å se på livet som en godteripose; du må selvfølgelig fylle den med slike biter som går ned men som ikke er blant favorittene (som slike rom-sjokolader, eller oppvasken i det virkelige livet), men du må alltid fylle den med de riktig gode bitene også 🙂 Jeg passer på å alltid gjøre noe jeg virkelig ELSKER gjennom dagen, enten det er å ta meg tid til å lese i en god bok, ta solarium eller unne meg en knekk sjokolade. Det er SÅ viktig med slike små hverdagsgleder.
      Jeg krysser fingrene for at du er i toppform igjen, og forblir der en goood stund fremover. Vi lesere går ingen steder selv om du må ta en liten pause iblant 🙂

    4. Never let the haters get you down! Whatever you do or say, they will always be nasty to you! They should get a life or just go f*** themselves! 😀 You go, Girl!!! <3

    5. Hoff, akkurat dette sliter jeg med også! Sinnsykt irriterende at man ikke bare kan ha ubegrensede resepter på både B12, jerntilskudd og D-vitamin slik at man aldri går i underskudd. Håper virkelig du får fylt opp lageret i kroppen når det kommer til vitaminer og at du kommer deg ut litt igjen! Utrolig hvor mye litt frisk luft kan hjelpe på negative tanker! Masse god bedring! 🙂

    6. Hei Stina,nå har jeg fulgt med på bloggen din i et år og du er så positiv og vakker ville bare få det sakt🙂

    7. Oj, stina! Det hørtes ikke bra ut🙁🙁 jeg håper du er mye friskere og full av masse B12, da❤
      Jeg visste virkerlig ikke at det var noe negativt med blogging?? Soessielt siden du gjør det så BRA!!!!
      stå på, stina-stjerna!!🌟🌟🌟

    8. Har du depresjon nå? Skjønte ikke helt.
      Men god bedring uansett! Med B12 mangel, feber og alt! Håper du holder deg frisk fremover 🙂
      Ida 14

    9. Blogging er kanskje mye arbeid. Men det er enkelt arbeid. Kristine Ullebø sa det selv, og det er veldig sant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg