Dagens antrekk

annonse – Gucci, nly, Gina tricot

NLY JAKKE ⎮ GUCCI VESKE ⎮ NLY SKO ⎮ NLY GENSER ⎮ GINA TRICOT BELTE

——————-

Rett før jeg dro hjemmefra i dag morres rakk jeg å knipse noen bilder av dagens antrekk. Her i Sandefjord skinte solen og det var rundt 10 varmegrader ute, så jeg var helt sikker på at jeg hadde kledd meg mer enn varmt nok. Haha.. Fikk meg litt av et sjokk da jeg kom til Oslo. Der var det iskaldt. Heldigvis hadde jeg tatt med meg en ekstra jakke, som er mer vinterjakke, så da byttet jeg til den.

Jakken jeg har på meg på bildene gleder jeg meg vilt til å bruke mer utover våren og sommeren. Den er så fin, og jeg får masse komplimenter for den hele tiden. Syns kombinasjonen med gul genser passer perfekt til den! 

Nå skal jeg gå igjennom og rydde på plass alt jeg har shoppet i dag. Herregud. Jeg har litt av en jobb foran meg. Hentet 11 pakker på posten og i postkassen i dag, og det er bare i tillegg til at jeg shoppet i Oslo.. Ønsk meg lykke til, for nå har jeg litt av en jobb foran meg. Haha. #shopaholic

9 kommentarer

Siste innlegg