Jeg har vært syk i 8 uker..

Nå har jeg vært syk av og på i 8 uker, og forhåpentligvis er jeg endelig frisk. Har blitt frisk for så å bli syk igjen så mange ganger nå, at jeg nesten ikke tørr å tro at jeg faktisk kan være frisk.

I løpet av disse 8 ukene har jeg hatt b12 mangel, jernmangel, influensa, 40 i feber, har vært totalt surrehue og motivasjonen min til å gi alt med jobben har vært helt på bunn. Kanskje ikke så rart at motivasjonen har vært dårlig med tanke på at jeg har vært sengeliggende store deler av denne perioden. Er jo ikke akkurat #inspo det for å si det sånn. Haha!

Men nå. Nå føler jeg meg endelig bra og det kan ikke beskrives hvor deilig det er. Nå er jeg helt klar i hodet og kroppen verker ikke. Fremover må jeg bli flinkere til å passe på helsen min både med medisiner og sette av nok tid i hverdagen til å lage sunn og næringsrik mat og trene. Det er viktig for meg!

Den siste tiden har det vært mye kaos og drama i livet mitt. Spesielt på jobbfronten. Det har vært vanskelig å vite hva jeg faktisk vil med bloggen min. Derfor tok jeg meg en lang kjøretur i går. Tenker alltid best når jeg kjører bil. Da setter jeg 80 talls rockemusikk på full guffe og da kommer alle løsninger rett til meg. Så nå har jeg virkelig funnet ut hva jeg ønsker å gjøre og hvilke ting / mennesker jeg vil holde meg langt unna. Negative mennesker som skaper drama kommer jeg til å holde meg 10 mil unna.

Livet er rett og slett for kort til å la hverdagen fylles med negativitet.

Per Fredrik skrev tidenes søteste og beste kort til meg her om dagen, der han minte meg på akkurat dette, og det var en viktig påminnelse for meg. Altfor ofte kan jeg henge meg opp i ting som egentlig faktisk ikke betyr alt, og la det tynge hverdagen min. Men det viktige å huske på at man ikke skal ta livet så seriøst, og ha det bra så lenge man lever💖

12 kommentarer
    1. Så bra at du føler deg bedre❤️ Du må ta den tiden du trenger for og bli 110% frisk! Kommer det forresten ny video idag? Håper det siden jeg elsker videoene dine, men skjønner hvis det ikke passer siden du har vært syk så lenge nå<3 Elsker deg, YouTube kanalen din og bloggen din💗

    2. Så bra. Stakkars deg, syk i to måneder. Det er så lenge som vi har en sommerferie mellom to skole år

    3. Åh, som jeg kjenner meg igjen; det er ingenting som får hodet klarere enn en lang kjøretur med musikken på fullt. Det er ren hverdagsmagi, rett og slett 🙂 Jeg krysser fingrene for at du har lagt sykdom bak deg for en god stund, det holder utvilsomt i massevis nå. Ha en nydelig dag!

    4. Awww<3 Så søtt av PF! Og så bra at du er blitt frisk!<33 Jeg lurer på, hva er b12 mangel?:)<33 Håper på svar!:)

    5. Jeg husker at du skrev som et mål for 2018 at du skulle dra til legen med en gang du følte du ble syk. Hvis du ikke har vært hos legen ennå vil jeg anbefale å dra dit

    6. Jeg har vært kronisk syk i seks år og er fremdeles under utredning. Godt at du føler deg bedre og ta noen pauser innimellom når du blogger. Det er viktig. 🙂

    7. Godt å høre at du føler deg bedre! 🙂
      Har gått å tenkt litt på deg, og vært litt bekymret for om det kanskje kunne være noe alvorlig, slik at du lå på sykehus for eksempel! Hehe rart siden jeg ikke kjenner deg, men man blir tydeligvis litt glad i bloggere og andre kjente personer man følger 🙂
      Har ikke Snapchat eller insta, så har jo ikke hørt noe fra deg på en stund. God bedring, og håper dette var siste sykdomsperiode på en god stund!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg