Give away, Barn, Skole-karakterer, Penger på shopping ++ Ukens spørsmål #200

annonse / lenker / nly, isadora, komorebi, gina tricot

Vil du at barnet skal være jente eller gutt? Og hvilken farge på håret og øynene ville du hatt på babyen?
– Den dagen jeg skal få barn er det viktigste for meg at barnet er friskt og har det bra. Hvilke farger de får på øynene bryr jeg meg ikke noe om. Hehe! Selv om jeg vil tippe barna til Per Fredrik og meg får blå øyne og brunt hår, i og med vi begge har det og nesten alle foreldrene våres har det. Når det kommer til kjønn vet jeg faktisk ikke hva jeg vil ha. Det beste er en av hver kanskje? Har ikke tenkt så altfor mye over det egentlig.

Vet du om et bra vippeserum?
– Jeg har testet en del forskjellige vippeserum. Alt ifra billige til dyre, og min favoritt er uten tvil Komorebi sitt. Det funker veldig bra! Etter at jeg hadde hatt vippe extensions var mine egne vipper superkorte og ikke veldig fine akkurat.. Så jeg begynte å bruke Komorebi vippeserumet flittig, og jeg fikk lange og fyldige vipper veldig fort.

Nå bruker jeg som regel løsvipper fordi jeg elsker en skikkelig dramatisk look. Men om jeg ville hatt en mer naturlig look, kunne jeg lett bare hatt på maskara fordi vippene mine har blitt så fine etter at jeg brukte det serumet. Det koster forresten 499,- til vanlig, men nå er det 60% rabatt på det, så det koster kun 199,- kr HER
 

KATTEØRER HÅRBØYLE HER

 

Hvordan var du på skolen? Var du flink? Karakterer?
– På ungdomsskolen ga jeg veldig blaffen, og i 8. og 9. klasse fikk jeg elendige karakterer. I 10. klasse skjerpet jeg meg og endte opp med 4 i snitt. På vgs hadde jeg fag som jeg likte mye bedre, og fikk som regel bare 4 og 5 i karakterer. Med unntak av naturfag. Omg, der var det såvidt jeg klarte å få 2. Haha! Jeg er elendig på det. Matte, engelsk og historie derimot, der fikk jeg veldig gode karakterer!

GENSER NLY

Pleier ikke du å legge ut 3 innlegg om dagen? Eller du har påstått at du gjør det husker jeg hvertfall 🙂
– Jo, det pleier jeg å gjøre. Den siste uken har jeg hatt 40 i feber, og har vært veldig syk. Derfor har det blitt veldig dårlig med oppdateringer. Jeg har jo vært syk av og på i 6-7 uker nå, og begynner helt ærlig å bli skikkelig lei. Vil bare bli helt frisk igjen så jeg kan gå tilbake til å jobbe skikkelig og ha det gøy. Nå har jeg i alle fall tatt det veldig med ro de siste dagene, så forhåpentligvis blir jeg helt frisk denne gangen.

 

Hvilken setting spray bruker du?
– Jeg har brukt en del forskjellige. Men min favoritt er nok billigvarianten fra Isadora. Det er en facemist, setting spray og primer. Jeg pleier å spray den rett etter at jeg har tatt på vanlig primer, for å gi ekstra fuktighet til huden. Når jeg er ferdig med å sminke meg sprayer jeg igjen, sånn at sminken holder ekstra lenge. I løpet av dagen liker jeg å spraye ansiktet hvis jeg sitter foran pc’en og trenger en liten oppkvikker. Sprayen finner du HER.

GENSER NLY
 

Du svarte ikke på mitt spørsmål, så jeg spør igjen; når du tjener så mye mer enn gjennomsnittet i mnd, hender det at du spanderer på andre da? Viss de ikke har penger eller råd. Feks mat, klær ol
– Det hender jeg spanderer lunsj og sånt på venninner hvis de har dårlig råd. Men jeg syns det er en uting og det hadde blitt veldig rart hvis jeg skulle kjøpt alt mulig for familie / venner hele tiden. Det er jo ikke sånn at jeg er forsørgeren dems. Hehe! Og de som er i min innerste sirkel klarer seg veldig fint på egenhånd uansett.

 

Hva gjør du om ditt framtidige barn er allergisk mot hund, kvitter du deg med chloe da?
– Uff, det håper jeg virkelig ikke. Per Fredrik er jo allergisk mot en del hunder, og det var mye av grunnen til at Papillon er perfekt for oss, fordi den er veldig allergivennlig. Så forhåpentligvis går nok det helt fint. I verste fall må vi adoptere henne bort til en familie vi stoler veldig på, så vi vet at hun får det bra. 

Tror du kommer til å blogge / YouTube når / vist du får barn ??
– Nå blir det mye spørsmål om barn her, men siden dere spør mye om det tar jeg det med! Den dagen jeg får barn kommer jeg absolutt til å fortsette med bloggingen og youtube kanalen. Jeg kommer nok til å blogge mer om barnet / barna siden de blir en naturlig del av hverdagen, men jeg kommer ikke til å bli noen “mammablogger” bare så det er sagt. Hehe! 

 

Hvor mye penger bruker du på shopping i måneden?
– Oi, det er forskjellige fra måned til måned. Men hvis jeg skal regne med alt av sminke, klær, ting jeg kjøper osv så blir det kanskje 10’000-15’000? Det er jo en del, men med tanke på at jeg tjener bra og trenger en del ting til jobben min syns jeg det er helt ok beløp.

GENSER GINA TRICOT HER

Hvor i Sandefjord bor du?
– Ønsker ikke å svare på akkurat hvor i Sandefjord jeg bor, da jeg ikke ønsker uanmeldte gjester hit. Men det jeg kan si er at jeg bor cirka 5 minutter med bil unna sentrumskjernen.

 

Hvorfor har du ikke signert sunn fornuft plakaten?
– Jeg syns selve initiativet er veldig bra, men jeg ønsker ikke å forplikte meg til den da den har en del regler som jeg ikke er enig i. For eksempel dette med porsjoner. Om jeg skal følge plakaten betyr det teknisk sett at jeg ikke kan legge ut oppskrifter på mat engang. Det er jo veldig sært. Jeg ønsker også å ha full ytringsfrihet her på bloggen, og om jeg skal følge plakaten får jeg ikke det.

KATTERØRER HER ⎮ KJOLE HER ⎮ JAKKE HER ⎮ BELTE HER

 

Har du planer for ny design snart på bloggen? Føler ingen bloggere bytter på det liksom
– Siden jeg er en del av Side2/Egmont People får jeg ikke velge designet til bloggen min selv. Veldig kjipt egentlig. Men sånn er det bare. Heldigvis er det designet de har valgt veldig tidløst og greit det. Header får jeg forresten velge helt fritt selv.

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

VINN DETTE

Siden dette er ukens spørsmål nr 200 vil jeg ha en give away. En heldig vinner får all sminken på bildet under. Her snakker vi over 130 forskjellige øyenskygger, leppestifter, vipper og liplinere 😃🎉

Det eneste du trenger å gjøre for å delta er; 

– Lik facebooksiden min HER

– Følg meg på snapchat (stinablogg)

– Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet om at du deltar. Husk å legge igjen epost i epostfeltet så jeg kan kontakte deg om du vinner. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 💗

734 kommentarer

Siste innlegg