Meg for 9 år siden!

Da jeg var 16 år var jeg med i en modellkonkurranse i Mandal, der jeg fikk mitt første skikkelige dytt inn mot det som har blitt en bloggkarriere. Etter den konkurransen holdt jeg en del på som modell, og endte opp med å drive med blogging på heltid. For noen dager siden kom jeg over bildet som ble tatt av meg under konkurransen.

Dette var i august 2009, altså 9 år siden. Herregud det er lenge siden. Det er så rart å se hvor mye jeg har forandret meg siden den gang. Jeg var så liten den gangen, og nå ser jeg nesten ut som en annen person. Rart hvor mye man endrer seg i løpet av noen år. Mon tro hvordan jeg kommer til å se ut når jeg er 35. Hehe! 

31 kommentarer
    1. Har du noen gang slitt med spiseforstyrrelser? Synes du ser litt slankere ut på dette bilde og i tillegg er du ganske slank nå liksom… Ikke ta dette vondt ment du har alltid vært nydelig altså!💗 Jeg mener altså🙌🏼😻 Elsker deg<33

    2. Hei Stina! Jeg elsker deg og du inspirerer meg💕 Jeg elsker å lese å bloggen din💕💕 Der hadde betydd mye om du svarte på dette! Jeg fikk min aller første mensen på onsdag og i starten var det mye blod, men nå er det veldig lite, så jeg lurer på om det er vanelig.💕 Håper du kan svare💕

    3. Den greia til å fjerne hudormer og kviser fungerer veldig bra, men man blir på en måte avhengig av å gjøre det og da blir huden litt tørr og skada i de omerådene man gjør det

    4. Hei❤️jeg er fra snapchat og har en sånn tweezer til hudormer! bruker den til kviser og hudormene/blackheadsene på nesa. Det er litt vondt og funker best etter man har dusjet eller åpnet porene med varmt vann! Jeg kjøpte fra ebay til 10kr og mener det er verdt pengene! Det er ikke en lifechanger, men verdt å prøve ut!

    5. Heihei, jeg har også prøvd den greia til hudormer, men synes ikke at den funker så bra.. Tror det kommer litt an på hvor uren hud du har 🙈

    6. Du lurte på om den dingsen var flink til og fjerne hudormer. Den funker nok like bra som en Lise spenne siden den av nesten samme form på tuppen😀Jeg hadde ikke brukt penger på en sånn når en lusespenne funker nesten like bra😊Bare så du vet det❤️

    7. Anbefaling av hudormfjerner: jeg personlig mener at den fungerer supert! Jeg kjøpte en fra TGR til 10 kr som sikkert fungerer like bra som de til 200 🙂

    8. Syns du er veldig lik jeg 🙂 litt mer sminke nå så du ser eldre ut! Hadde du sminket deg som på bildet fra 2009, tror jeg du ville sett hvor liten forskjell det egentlig er! Fin da og fin nå 🙂 vært rart om man ikke var litt forandret fra 15 til 25 liksom 😅

    9. Jeg jobbet som modell i studietiden. Tenkte at jeg kom til å se fæl ut når jeg var 40. Nå har jeg fyllt 40, har enda noen oppdrag, og har hud som en 20 åring. Nå er jeg redd for å bli 50!! My Good! Men jeg er meget fornøyd enda😀👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg