Nye innkjøp fra Nelly + Rabattkode!

annonse – nelly

Nå har jeg ligger rett ut i litt over en uke, og begynner endelig å bli friskere. Feberen som lå på 40 er endelig borte, og den verste verkingen er også helt borte. Det er skikkelig deilig! Jeg tar det enda litt med ro, så jeg ikke skal bli syk igjen med en gang, slik som jeg har blitt hver eneste gang de siste 6 ukene.. Haha. 

GENSER HER

 

Siden jeg bare slapper av hjemme fikk jeg litt tid til å gjøre litt shopping på nettet, og jeg har nettopp klikket hjem noen nydelige vårklær fra Nelly. De har 20% rabatt på alt nå, om du bruker rabattkoden “MADNESS”. Så det er en supergod deal! Perfekt om du har hatt lyst på noe en stund, men det har akkurat vært litt for dyrt. 

RABATTKODE: “MADNESS” FOR 20% RABATT. RABATTEN TREKKES AV I KASSEN.

SHOP HER

TOPP HER  ⎮ KJOLE HER ⎮ TOPP HER

 

KJOLE HER  ⎮ KJOLE HER  
 

SUIT HER ⎮ KJOLE HER 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg