Snapchat endringer + Blogg kick off

reklame – egmont + klær

Nå har jeg endelig kommet meg hjem fra en lang og skikkelig innholdsrik dag i Oslo. I dag har det vært kick-off for Egmont PEOPLE. Det er da jeg er en del av nå. Vi hadde masse spennende innslag om diverse ting og lærte mye mer om bransjen. Snapchat var også innom med noen skikkelig gode nyheter.

GENSER NLY HER ⎮ JAKKE NLY HER ⎮ BELTE GINA TRICOT HER 

VESKE GUCCI HER ⎮ SKJØRT BIK BOK 
 

Jeg har jo hatet den nye oppdateringen på Snapchat. Den er så rotete, og jeg får ikke sett halvparten av snappene jeg vil se engang. Jeg vet jeg ikke er alene om å hate den nye oppdateringen.. Dessverre blir det ikke borte. MEN, den skal gjøre sånn at man får en oversikt ala den gamle der man kan se stories fra alle man følger. Åh, jeg ble så glad da jeg fikk høre det! Jeg er snapchat addict og det varmer virkelig i hjertet mitt! ❤️

 

Vi hadde en dag full av masse bransjesnakk og jeg holdt et mini foredrag om YouTube. Jeg har jo holdt på med YouTube veldig lenge, og det er noe jeg virkelig brenner for, så det var gøy å kunne snakke foran alle sammen om hvordan jeg tenker når jeg skal lage innhold.

En person som jeg alltid snakker mye blogg med er Anne-Brith. Vi ringes hele tiden og motiverer hverandre til å nå nye høyder, og vi snakker alltid om alt mulig med hverandre og er veldig like på så mange måter. Sånne venner er virkelig gull å ha! 

Jeg kjenner at motivasjonen på bloggfronten virkelig er tilbake, og nå er jeg bare klar for å gi 100% sånn at jeg kan levere gode innlegg til dere. Gleder meg til tiden fremover!

13 kommentarer
    1. Ser mange har reagert på og lagt ut den lista di angående råd fra mindre pene mennesker. Har du tenkt å lage et innlegg å si hva greia var eller skal du bare børste det unner teppet? 🙂

    2. Jeg syns du har vært knallflink også mens motivasjonen har dalt litt, så nå kan jeg bare glede meg til å se hvordan bloggen blir nå som motivasjonen er på topp igjen 🙂

    3. Når du tjener så mye i måneden som du gjør, hender det da at du spanderer på venner/familiemedlemmer? Viss de kanskje ikke har råd til noe eller noe sånn. Eks middag, klær, sminke.

    4. Hei Stina er en kjempe fan, jeg synes Chloe er kjempe søt og har veldig lyst på en sånn hund, men jeg lurer på hvilken rase hun er??❤️

    5. Hei Stina! Etter forklaringen din er det jo lett å se at det kun var feil ordlegging i innlegget ditt om tips fra folk. Innlegget handlet jo om sminketips/klestips fra folk, og eneste logiske sammenhengen er jo nettopp at du skulle bli frustrert av å få tips fra folk som ikke har peiling på å stelle seg :-* Hvis noen har vanskelig for å forstå/se det etter forklaringen du gjorde på samme innlegget, så er det enten fordi de ikke har sett forklaringen din, eller så forsøker de bare å gjøre det vanskelig for deg. Takk for info om Snapchat – det var godt å høre 🙂 Ha en fin søndag! Klem.

    6. Du trenger ikke å legge ut forrige innlegget mitt, ser av klokkeslettene at du kanskje ikke hadde rettet opp enda, når folk kommenterte rundt det under her 🙂 Kommenterer sjelden, blir bare sur av folk som skal gjøre det vanskelig 😊 – men her var det muligens ingen grunn til det 😆😅🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg