5 Beauty hacks

annonse ⎮ lenker ⎮ bangerhead

 

Tørr og dårlig eyeliner? Ofte kan tuppen på en eyeliner tørke ut og miste formen. På mange eyelinere kan du bruke et pinsett til å ta ut selve tippen, også er den lik på begge sider, og da er det bare å sette den inn igjen med den gode siden der du skal bruke den. Genialt om man vil slippe å kaste bort unødvendige penger på sminke.

Deodoc – Denne deodoranten har jeg anbefalt noen ganger tidligere, men jeg vil tipse om den igjen. Den er så genial, men siden den er til underlivet er det ikke så mange som snakker høyt om den. Det finnes nemlig deodoranter som man bruker til underlivet, så man slipper å bli klam mellom benene.

Ofte om man går i stramme jeans, eller shorts om sommeren kan man bli ganske klam på innsiden av lårene og ved underlivet. Det slipper man om man bruker denne deodoranten. Dette er en deo spray som man sprayer på området rundt underlivet (ikke direkte opp i underlivet), og da slipper man å bli klam. GENIALT. Deodoranten finner du HER.

Alltid bruk en fuktighetskrem som gir mye fukt før du legger sminken. Dette gjør at sminken holder seg lengre, og ikke blir “spist opp” av huden din.

Dunhår – Vi har alle små dunhår rundt i ansiktet, og ofte kan dette dunet ødelegge sminken, sånn at sminken ikke legger seg like smooth som den ville gjort om man ikke hadde dunhår. Jeg lærte faktisk dette trikset av en del forskjellige instagram makeup guruer, og de fjerner alltid disse små dunhårene med en brynsskjærer slik som DENNE fra makeupstore. Den er veldig skånsom mot huden, og hårene vokser ikke tykkere / mørkere tilbake. Om du velger å la de vokse ut igjen, blir de bare slik som de var før du fjernet hårene. Dette er også en veldig fin eksfoliering for huden som er en kjent metode i asiatiske land.  

Krisehjelp for tørre lepper – Om vinteren får jeg ekstremt tørre lepper, og ofte kan de sprekke opp. Ikke særlig fint eller behagelig. Det jeg gjør for å gi leppene mine litt krisehjelp er at jeg bruker en leppeskrubb på kvelden, så jeg får vekk død hud. Leppeskrubbene fra Lush er som regel amazing. Deretter smører jeg inn et tykt lag med en god leppepomade som gir mye fukt, på leppene og litt rundt leppene der huden ofte sprekker opp. Dette sover jeg med over natten, og neste dag våkner jeg opp med lepper som er myke og hydrerte.

 

💗🌟💗

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

10 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Først og fremst må jeg si at jeg digger deg og bloggen din. Du er virkelig en bra jente som virker så positiv og blid!
      Jeg lurer på om du kanskje kunne skrevet et innlegg om forhold etter “nyforelskelsen” er over? Krangler du og Per Fredrik noen ganger som oss andre “dødelige”?:p Syntes det virker som dere har det så fint sammen 24/7 og lurer på om det er realiteten, eller om det hender dere har dager der dere kanskje i det minste krangler litt.
      Skjønner at nå som dere nettopp har blitt forlovet at dere er litt nyforelsket igjen, men hadde virkelig satt pris på et innlegg om hvordan man kan få gnisten til å “vare”.
      Har vært sammen med kjæresten min i 2 år, og vært samboere i 1, og jeg elsker han, men merker av hverdagen og at ting blir mer rutine.
      Hadde vært fint et slikt innlegg! Klem 🙂

    2. Fine tips Stina, men jeg bare lurte på om d ikke kunne gått an også bare ha brukt en vanlig sånn barberhøvel, beautystyleren fra veet eller noe som på en måte alle har fra før?
      Elsker deg❤️❤️❤️

    3. Hahahaha på den forje snappen din så stod det «Er så kaldt -9 grader, men her borte på Geiloe er det -21/22 grader. Så du må kose deg i «varmen din»😂😂Foresten digger bloggen din❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg