Klikket dette hjem

annonse – lenker – DM

I dag har det vært så kaldt og vindfullt at jeg trodde faktisk Chloe skulle blåse avgårde når hun gikk ut for å tisse. Har aldri sett henne være så rask på å gå ut. Hehe!

Nå er det jo helt ekstremt mye vind her, og i morgen ved 08 tiden er det meldt -13 med på grunn av vinden kommer det til å føles ut som -23. Altså, det er jo helt sinnsykt! Jeg som håpet våren var på vei. Hehe. Der tok jeg altfor feil.

LUE HER  ⎮ JAKKE HER

Så for å trøste meg selv med at det er vinter litt lengre, bestilte jeg hjem en sykt fin lue som er såå meg. Duskene på hodet er bare så søte, så jeg måtte bare ha den!

Klikket også hjem er jakke i faux (falsk) pels, som bare var helt amazing. Kommer til å føle meg som tidenes fab rich bitch med den, and I love it. Har lignende som den bare i vest, og den varmer ekstremt godt. Perfekt når det er -23 grader ute.. Omg. Vil ikke tenke på hvor kaldt det er nå. Det er faktisk ikke greit. Haha! 

 

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

10 kommentarer
    1. Fine ting du kjøpte😍. Her hvor jeg bor er det meldt sånn rundt -20 grader hele uken, og i natt var det under -30 grader😨

    2. Kan du lage en/et innlegg/video på «hva jeg spiser i en normal uke» last opp på bloggen og/eller YouTube 🙂
      Hilsen fan!❤️

    3. Hei! Synes luen er syykt fin, vurderer å kjøpe. Men lurte bare på om den er faux fur, da jeg ikke støtter dette. Men den er veldig fin uansett, det må jeg si, må bare vite om den er passende for meg og mitt tilfelle. Veldig fin blogg forresten!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg