Grunnen til lite blogging..

annonse – lenke – gina tricot

Den siste tiden har jeg vært både syk og manglet veldig motivasjon til å blogge. Det har dere vel merket her på bloggen, for jeg har ikke oppdatert så ofte som jeg pleier å gjøre. Livet mitt er helt fantastisk om dagen, og jeg har jo nettopp blitt forlovet.

GENSER GINA TRICOT  ⎮CHOKER GINA TRICOT

Men jeg har veldig lenge jobbet ekstremt hardt med å legge ut 3 innlegg hver eneste dag, og ikke vært nøye nok med å fylle på inspirasjon til meg selv, og nå har jeg rett og slett gått helt tom. Jeg føler jeg ikke har noe å dele med dere. Noe som egentlig er helt absurd, for jeg har jo mye å dele.

Det er bare hodet mitt som har gått på fullt kjør litt for lenge uten at jeg har tatt vare på det. Jeg har altfor lett å glemme meg selv oppi alt som skjer, og da skjer slike ting som dette. Ikke gøy akkurat. For jeg elsker å blogge, og jeg vil jo lage masse bra innhold for dere. 

De siste dagene har jeg prøvd å ta skikkelig tak i ting, og jeg har hatt mange lange motivasjonsamtaler med Per Fredrik og senest i går snakket jeg lenge med managementet mitt om planer fremover. For å koble helt ut og restarte hele “systemet” mitt dro jeg på spa i dag med Per Fredrik og vi koste oss så mye. Vi var der i flere timer, og jeg fikk slappet av så mye og bare nullstilt hele hodet mitt. Det trengtes. 

Nå har jeg satt meg nye mål og jeg er så klar for å komme igang igjen. 2018 skal uten tvil bli mitt år på så mange måter, og jeg har jo fått en fantastisk start på året med både forlovelse, reise til New York og en utrolig fin bursdagsfeiring, og fremover er det masse som kommer til å skje, og jeg gleder meg til å ta dere med på reisen! 💗🌟

 

 

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

8 kommentarer
    1. Tror nok de fleste leserne dine setter mer pris på ett innlegg av høy kvalitet, istedenfor tre som tydelig er ”stresset gjennom. Skjønner at du gjerne vil blogge masse, men på lang sikt vil kvalitet lønne seg mye mer.

    2. Det er gjerne når man har det som best at depresjonen kommer. Uansett, bedre blogginnlegg når det ikke er så ofte! Lykke til.

    3. Hva med å redusere antall innlegg å heller skrive noe med sikkelig kvalitet?
      Raskt tilbakeblikk virker d som at du legger lista for høyt angående blogginnlegg å innhold, å dermed vært mye syk. No hate, bare en tanke om at du burde vurdere om tre innlegg daglig er verdt det, for dette virker som at du stadig nærmer deg utbrenthet.
      No hate som sagt, det virker sånn ut ifra hvordan ting har vært å hyppigheten på det. 😘

    4. Skjønner godt at du blir sliten, og at du føler deg stresset rundt dette med blogging. Spesielt om man har vitaminmangler som B12 og D-vitaminer kan man kjenne på samme symptomer som ved en depresjon. Det blir på en måte som å ikke gi vann/næring til blomstene, så de tørker inn. Og selv om man får 1 sprøyte med B12 eller har gått på D-vitamintilskudd en stund, så kan det ta veeldig lang tid før det stabiliserer seg. Så selv om du føler deg bedre etter en B12sprøyte, så ta de jevnlig og dra til legen hver 3.-4. mnd og få sjekket verdiene dine!
      Og når vi først er inne på dette med å føle at man ikke når målene sine, er sliten, har lite inspirasjon og motivasjon så er det viktig å sette seg små delmål i hverdagen! Et godt tips er å sette opp en belønningstavle, hvor du setter deg et delmål (f.eks 1 eller 2 innlegg per dag med den kvaliteten du velger, 1 video pr uke osv) og når det har gått en uke, en mnd eller hva du velger som tid, så kan du f.eks kjøpe deg noe du har skikkelig lyst på:-)
      Det er veldig viktig å trene opp igjen «kondisen» på hverdagslige gjøremål, og ikke bare hoppe rett i alt etter å ha hatt en tøff periode.
      Samt kan det være lurt å lytte på kroppen, og gjøre tiltak utifra det. Positiv avledning kaller vi det på fint. Det kan være å høre på musikk, gå en tur, lage og spise en god middag. Du kan se på dette som et kompromiss for det som er slitsomt:-)
      Håper du kommer deg på bena igjen! Du er en av de bedre bloggerene:-) god klem fra meg til deg!
      Hilsen autorisert psyk.helsefagarbeider. Jobber til dagen på psykiatrien hvor vi får inn mange utbrente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg