Trusselbrev, Paradise Hotel, Psykolog ++ Ukens spørsmål #198

annonse – lenker – nly, bik bok, ellos, bangerhead

Hvilke videoer liker du best å lage, og hvilke liker du minst? Liksom på YouTube?
– Jeg elsker å lage vlogger og sminkevideoer. Sminkevideoer er veldig tidskrevende å redigere, og derfor gjør jeg det ikke så ofte som jeg gjerne vil. Men vlog syns jeg uten tvil er morsomst. Da får jeg tatt dere med på dagen min og det blir veldig morsomt!

 

Hva slags lim bruker du til å sette på vippene med? 
– Jeg bruker først og fremst aldri det limet som følger med til vippene. Det er som regel alltid ekstremt dårlig, og gjør at det blir klumpete og at vippene spretter av før du rekker å gå ut døren. Limet jeg bruker gjør at vippene sitter som støpt hele dagen, og det er lett å fjerne vippene på kvelden. Det er hvitt når du fester vippene, men så fort det tørker blir det transparent så det syns ikke. Uten tvil et must om man skal bruke løsvipper! Vippelimet jeg bruker er fra Ardell og du finner det HER.

GENSER NLY

Hva syns du om Paradise Hotell og kunne du tenkt deg å være med om du ikke var sammen med Per Fredrik?
– Hehe, nei. Paradise er et program jeg aldri kunne vært med på av så ekstremt mange grunner. Å bli filmet 24/7 mens man er på et party-sted med masse folk man ikke kjenner, og hele Norge kan se hva man gjør; no thanks.

 

Har du noen gang fått trussel brev eller at du har følt deg truet over noen hatere?
– Jeg har aldri fått noen trusselbrev, men jeg har fått en del creepy stalkerbrev. Heldigvis er det veldig lenge siden, og det har sluttet. Så det er jeg glad for. Men det var skikkelig ekkelt da det pågikk. Har fått en del stygge kommentarer opp igjennom årene, og en del som har sagt at de vil gjøre voldelige ting mot meg, og det er ikke akkurat særlig hyggelig. Disse har vært enkelthendelser, og dersom de hadde blitt mer alvorlige eller gjentatt seg hadde jeg ikke tvilt på å til politiet med en gang.

JAKKE BIK BOK HER

Hvordan var primeren du kjøpte tidligere denne uken?
– Nå har jeg fått testet den ut en del, og jeg er helt amazed. Den gjør at huden får mye fukt, og gir et bra startpunkt sånn at foundationen legger seg mye finere på huden. Merker også at sminken holdt seg en del bedre og lengre når jeg brukte den versus andre primere. Det sykeste er at den er fra et billigmerke som Max Factor, så man får mye for pengene. Den er virkelig absolutt å anbefale! Du finner den HER.

 

Jeg skal ta toget til mange land i sommer(i Europa). Har du noen tips til land jeg kan besøke? Vurderer allerede Frankrike, Italia, Spania og Portugal.
– Oi det høres gøy ut! Jeg syns Roma er en nydelig by absolutt må få med deg, der er det helt utrolig vakkert og man kan gå rundt og titte i dagesvis uten å bli lei. Paris er også fint, men vær obs på at folkene som bor der er utrolig uhøflige og nekter å snakke med turister. Berlin i Tyskland er absolutt noe å få med seg også! De andre landene jeg har vært i, i Europa tror jeg du må ta en del båt og ferjer for å komme over til, så de dropper jeg å ta med her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– trevi fontenen i Roma – 

 

Hva sa Per Fredrik når han skulle dra å kjøpe forlovelsesring til deg i New York for at du ikke skulle spørre om å bli med, og for at han ikke skulle bli avslørt?
– Jeg måtte jobbe en del med bloggen, så han lurte seg ut med å si at han skulle bare gå en tur mens jeg jobbet.

Har du noen tips til mennesker (som meg) som sliter med sosial angst?
– Kanskje gå til en psykolog? Jeg slet med depresjoner for noen år tilbake og fikk mye hjelp av psykolog. Hadde nok ikke klart å komme meg så bra ut av det hvis jeg ikke hadde fått hjelp.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

35 kommentarer
    1. Ååå jeg som hadde så mange spørsmål jeg lurte på denne uken men nå har jeg glemt de! Er d sånn at jeg kan skrive spørsmål midt i uken og at du svarer på sånn «ukens spørsmål» ??

    2. Du spurte tidligere på bloggen om vi hadde ideér til hvor man kan kjøpe brudekjoler. Da kom jeg på at du kan jo dra på en road-trip gjennom Norge(side du tidligere har nevnt at du vil se flere plasser i Norge) og finne bryllups butikker før du drar og dra innom dem

    3. Gikk ikke PF ned på kne da han fridde til deg? Han står jo med ringen på det siste bildet på dette innlegget..

    4. Hei, jeg lurte på om du noen gang da du var liten var redd for å vis foreldrene dine hva du drev med på mobilen? Pappan min ser ofte p mobilen min og jeg syntes at d er fint, men også vondt, fordi da begynner jeg å tro at pappa ikke stoler på mg!Kan du gi meg noen tips her og nå?

    5. Hakke du vært med på pH ? (Paradise hotel) menerjeg har sett deg. Mengde kanskje
      Sett feil
      😂💗 elsker bloggen din❤️❤️

    6. jeg skal på ferie i høstferien men vet ikke hvor. Har du noen tips til steder som er fint og varmt nok i oktober???

    7. Hei, takk for masse bra tips til Europa turen min❤️❤️Jeg har skrevet dem opp, og skal definitivt benytte meg av anledningen til å besøke noen av disse stedene😘Takk for tips du der oppe i feltet, når jeg så kommentaren, kommer jeg på at de har en fantastisk fornøyelsespark der, og det skal jeg uten tvil sjekke ut😂
      Til neste ukes spørsmål vil jeg stille et spørsmål til. Dette er litt på grunn av turen jeg skal på. Kan du lage en guide på topp ti beste land du har vært i, uansett sted, og litt om severdigheter, shoppingmuligheter, beligenhet osv? Hadde vært fint å høre mer om flere muligheter til land og sånt😊

    8. Har du noen tips å komme med til hvordan å spare til hus? Bor i leilighet nå, og tjener ikke drit mye på jobben jeg jobber på nå, men er det noe som er smartere å gjøre innenfor sparing til hus (dvs. store summer)?
      💜 veldig bra svar du leverer!

    9. Skal du beholde ditt etternavn når du gifter deg eller skal du ta Per Fredrik sitt etternavn? Eller bruke begge?

    10. Hei, lurer på om du vet om en flott sjorte/bluse som er litt gjennomsiktig? Har så utrolig lyst på sånnen, men finner det ikke noen plass 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg