Dårlig dag? Her er hva du bør gjøre!

annonse – lenke – nly

 

Noen ganger kan jeg ha en skikkelig dritt-dag, og føle at alt er galt. Når jeg har slik dager pleier jeg alltid å skrive en liste over ting som faktisk er bra i livet mitt. Det hjelper meg til å se at jeg faktisk har et bra liv, og at det ikke er vits i å henge med hodet.

I dag har jeg en skikkelig bra dag, men det er kanskje ikke alle der ute som har det, og derfor vil jeg tipse dere om å skrive en slik liste. Det hjelper alltid og man får et nytt perspektiv på ting. 

GENSER NLY HER

Jeg kan jo dele noen av tingene jeg pleier å skrive på min liste, dette er store og små ting, som gjør hverdagen min bedre. Del gjerne din liste i kommentarfeltet 💗

🌟Jeg bor i et land der det ikke er krig, sultkatastrofer eller noe som helst slikt. I Norge er man veldig trygg, og hvis man faller på trynet er det systemer som kan hjelpe deg opp igjen.

🌟Jeg har en fantastisk kjæreste som behandler meg som en prinsesse. 

🌟Jeg har en god hund som alltid holder meg med selskap, og alltid er blid.

🌟Jeg har en jobb med mye frihet og jeg tjener mer enn nok til å leve godt. 

🌟Jeg har faktisk skikkelig fin hud nå. Hehe! 

🌟Jeg har gode venninner som alltid er der for meg

🌟Endelig er jeg nesten helt frisk igjen, og nå gleder jeg meg til å komme igang med trening igjen! 

 

Hvilke ting setter du pris på? 💗

 

 

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

6 kommentarer
    1. Hei tusen takk for at du la ut dette innlegget her. Jeg har hatt en drit dårlig dag. Der jeg blant annet har kranglet med en venn. Tusen takk❤️ Klem fra Emma❤️ Stå på videre❤️😘

    2. Syns stuen din ser veldig tom og kald ut. Liker du ikke interiør? Hadde blitt mye finere og mer hjemmekoslig om du hadde hatt litt mer ting i stuen. Noen bilder på veggen, lamper, lykter foreksempel, kanskje et teppe og litt flere pynteting

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg