På min ønskeliste nå

reklame

Nå har jeg nettopp browset litt rundt på nettet, og funnet så mange fine ting jeg bare vil klikke rett hjem. Jeg merker veldig godt at det begynner å dra seg mot vår, for endelig har det kommet inn så friske og fine farger i butikkene. Jeg elsker det! Farger gjør meg så glad, og spesielt rosa. Hehe! Her er noen av tingene som er på ønskelisten min akkurat nå! 

1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE

1. HERE / 2. HERE / 3. HERE

 

Magnolia stripes / Geo floral scarf / Springtime whimsy

 


1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.

 

1. Contouring Gel-cream / 2. Hårsnoddar / 3. Energy Yellow / 4. Parfym / 5. Nagellack / 6. Color.Bug

 

Fant du noe du likte?

4 kommentarer
    1. Hei stina, digger bloggen din!
      Men hadde håpet du ville fjerne dette innlegget om dennis maglic. Da jeg bestilte den rosa puff jakken siden du reklamerte for den. DEN ser ikke sånn ut i virkeligheten! den er skikkelig falma og oransje, i tillegg måtte jeg betale retur selv på 150kr uten sporing og 400 med såoring. I tillegg fikk jeg toll på 550kr. Dermed har jeg nesten betalt det dobbelte av hva jakken koster, og den var ikke en gang slik som på bildet. Helt ærlig så er det det verste jeg har sett.. Kan godt sende deg bilde av jakken. Jeg tror vi tar dette videre for å klage på nettsiden. amen ville bare si ifra om at nettsiden er scam så vil anbefale deg å ikke reklamere for den igjen, evt si ifra til følgerene dine?:)
      Dette var ikke for å kritisere deg men dennis maglic

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg