Typisk jenter..!

reklame ⎮ annonselenker nly, bikbok, gucci

BIK BOK JAKKE HER ⎮ GUCCI VESKE HER ⎮ SKO HER ⎮ GENSER HER

I dag har jeg vært på en etterlengtet lunsj med Rebecca. Hun har nettopp vært i Polen, og før hun dro var jeg syk så vi har bare hengt skikkelig med hverandre en gang siden før New York. Vi hadde mye spennende å snakke om, og det skal jeg fortelle dere om etterpå. For å si det sånn, den lunsjen vi skulle ta ble 3,5 timer lang fordi vi hadde så mye å snakke om. Typisk jenter. Hehe! 

Først litt antrekksbilder. Den genseren jeg hadde på meg i dag er så fin at jeg nesten ikke har ord. Dumt at jeg ikke tok av meg jakken min på bildene, men jeg skal vise dere flere bilder av genseren i neste innlegg. Så da kan dere se da! 

Har dere forresten lyst til å se flere antrekksbilder? Jeg legger jo ut antrekksbilder veldig sjeldent, men selv syns jeg at det er veldig gøy. Så om dere vil ha mer av det er det bare å rope ut! 

 

 

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

13 kommentarer
    1. Ja til antrekksbilder 🙂 spesielt gøy nå som du har fått så mye nytt i garderoben. Og også nå som det går mot vår, endelig!!

    2. Ja!!!💕 Jeg vil ha mer antrekksbilder!!😍😍👍 Det er så morsomt og inspirerende å se på!💕 Spesielt med tanke på at det er vår snart!

    3. Kan du lage et blogginnlegg eller en YouTube video hvor du viser tips til hvordan man kan fikse rommet sitt og ordne klesskapet?

    4. Kan du lage et blogginnlegg eller en YouTube video hvor du viser tips til hvordan man kan fikse rommet sitt og ordne klesskapet?

    5. Omg jeg bor i sfj og vet hvor det bilde ble tatt jeg ser Per fredrik ofte i byen men jeg ser aldri deg i byen som er ganske synd fordi jeg ville gjerne tatt bilde med deg og sakt noen fine ord til deg❤

    6. Den jakken er sånn standard bloggerjakke 😅 er for det meste bloggere som går med sånne.. veldig kul da

    7. Jaaa! Flere antrekksbilder☺️ Jeg ELSKER å gå på senteret og sånn😅 jeg ELSKER også å se på bilder av andre sine klær ikke fordi jeg trenger tips men fordi det bare er KJEMPE gøy❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg