7 Rare fakta om meg

annonse – lenker – bik bok

Jeg elsker tall – Helt siden jeg var liten har jeg elsket tall. Allerede da jeg var 12 år gammel stjal jeg mattebøkene til søsteren min som gikk 1 året på videregående, bare fordi jeg syntes det var så gøy å løse mattestykker. Den dag i dag elsker jeg tall, og jeg fører statistikk på nesten alt mulig. 

Jeg snakker flytende svensk – Jeg jobber ofte med svenske aktører, og har i løpet av årene blitt så flink til å snakke svensk at jeg ofte blir spurt om jeg er fra Sverige. I følge flere svensker har jeg tydeligvis stockholms dialekt. Hehe! Ser veldig ofte på svenske YouTuber og hører på svenske podcaster, så kanskje ikke så rart at jeg har tatt til meg språket så mye. 

BLUSE BIK BOK HER

 

Opptatt av håret til Per Fredrik – Nå kommer jeg sikkert til å høres ut som en kontrollfreak, men jeg lar ikke Per Fredrik dra til frisøren alene. Jeg må alltid være med og passe på at de ikke klipper han for kort / feil. Jeg elsker hvor fin han er med håret sitt, og da nekter jeg å la noen ødelegge det. Hehe! 

Skravler med Chloe – Jeg tuller ofte med at Chloe er bloggassistenten min. Men sannheten er; det er hun faktisk. Hun sitter alltid på stolen ved siden av meg når jeg jobber, og jeg skravler alltid litt med henne. Får ikke så mye svar akkurat. Men hun har i alle fall lært helt ekstremt mange kommandoer utifra det. Om jeg skravler med henne og babler ut noe random i en setning skjønner hun kommandoene. Helt snålt. Tror hun faktisk er skikkelig smart, for hun plukker opp mye. 

Angst for føtter – Det at jeg har helt angst for føtter er ikke akkurat noe nytt. Men hvor angst jeg har for føtter er kanskje ukjent for de fleste av dere. Det er så ille at jeg faktisk ikke kan huske sist jeg prøvde sko i en skobutikk, og jeg klarer aldri å rydde vekk skoene til Per Fredrik (uansett hvor rene de er). Jeg får bare helt angst av at føtter har vært oppi skoene. Er en grunn til at 99% av skoene mine er fra Nelly. Haha

Livredd for nesten alle dyr – Jeg er livredd for fugler – det vet vi alle. Men det er ikke bare fugler jeg er redd for. Alt som er mindre enn en Chihuahua og større enn en border collie er jeg livredd for. Jeg hadde aldri overlevd på Farmen.. 

Nesten vegetarianer – Jeg spiser nesten aldri kjøtt. Det er ikke fordi jeg har noe standpunkt rundt det. Men jeg er ikke så glad i smaken av det. Når jeg skal spise kjøtt blir det som regel via karbonadedeig hvor jeg maskerer smaken med taco krydder, tar den i lasagne, eller i en pastasaus osv. Det er jo ikke helt bra sånn proteinmessig å droppe å spise kjøtt, for jeg spiser ikke bønner ogsånt. Men det er i alle fall bra for miljøet, så det er jo bra. 

 

 

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

18 kommentarer
    1. Jeg som håpet på at du ble med på kjendisfarmen en dag, haha. Snakke med hunden og angst for føtter er du ikke alene om! Jeg klarer å flytte skoene til samboeren, men om de kommer i nærheten av meg eller tanken på det får jeg panikk, haha! Ha en fin kveld <3

    2. Du har en Utrolig fin blogg <3 er fan av deg Håper du vil følge bloggen min <3 du er en utrolig pen jente <3 🙂

    3. Om Chloe lærer kommandoer raskt bør du kanskje lære henne «vær rolig» og «slutt, hold deg unna» 😂 virker ikke som hun har lært det med tanke på YouTube-videoene dine

    4. men dine egne sko kan du ta i da eller siden du ikke kan ta i kjæresten sine?
      tror ikke hans er skitnere en dine altså 😛

    5. Så utrolig bra at du nesten ikke spiser kjøtt, og at du skriver at det er bra for miljøet å ikke spise det! 😊

    6. Du har så fin blogg! Kan jeg få spørre deg hvor mange ml restylane du har i leppene dine nå? Jeg har så lyst til å ta det og har sånne lepper du hadde før, men når jeg så deg før og etter så tenkte jeg WOW, det ble så bra. Håper du svarer <3 klem

    7. De fleste vegetariske kjøtt-erstatninger, som vegetarisk «kjøttdeig», «kjøttboller», nuggets osv. er laget av soyaprotein 🙂 ofte er det like mye eller mer proteiner enn i kjøtt-produkter! 😀 rundt 15-18g pr. 100g.
      Og som nevnt over her; mye mindre usunt fett og salt.
      Jeg anbefaler «meatish» fra Rema 1000 (kjøleskap-vare) eller «Hälsans kök» som de fleste dagligvarer har i frysedisken (grønn emballasje)
      Hjertelig hilsen ei som har vært vegetarianer siden hun var 14. (Er nå 26) 👏🏼

    8. Gøy å lese 🙂 Kan du dele litt oppskrifter til middag og slikt? Veldig interessert i middager uten kjøtt 🙂 Ha en fin dag.

    9. Vegan sources of protein:
      – Quinoa
      – Brokkoli
      – Tofu
      – Green peas
      – Mushrooms
      – Nuts
      – Chickpeas
      – Soybeans
      – Buckwheat
      – Avocado
      – Hemp seeds
      – Tempeh
      – Lentils
      – Beans
      – Leafy Greens
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg