Nye sminke-favoritter!

reklame

Endelig føler jeg meg i fin form igjen. Den siste uken har vært skikkelig røff, og jeg har vært i så dårlig form! Det har jo gått så mye utover både bloggen og youtube. Det er såvidt jeg har klart å legge ut noen få oppdateringer her på bloggen. Heldigvis er dere så gode og forståelsesfulle, så dere har bare vært støttende på at jeg har vært en del borte. 

Mens jeg har vært syk har sminken virkelig ikke vært on fleek for å si det sånn. Jeg har bare ikke orket å sette meg ned i 45 minutter for å sminke meg. Så jeg har ikke akkurat følt meg sååå fresh i sminkeveien den siste uken. Derfor tok jeg meg en tur ut til sentrum i går og kjøpte inn masse ny sminke jeg har hatt lyst til å teste ut lenge. Det var så gøy å gjøre sminken min i dag, når jeg endelig både var i form og jeg hadde så mye nytt å teste! 

🌟 Her er hva jeg kjøpte! 🌟

Glow kit fra Anastasia Beverly Hills – Dette kitet har amazing fine highlighters, og jeg elsker at de kommer i forskjellige nude toner. Noen av de er litt mer naturlige, men om du vil ha skikkelig highlight er “snow” amazing!

Kitet finner du HER 30% rabatt NÅ

Max Factor primer – Denne primeren gjør at huden føles som silke, og man får et godt og fuktig lag på huden før man skal legge foundation. Denne er amazing om du har normal / tørr hud. Den gjør også at foundation sitter ekstra lenge, og det er aldri feil. Hehe! Ekstra bonus at den har SPF 20, så huden får beskyttelse fra solen. Når vårsolen kommer er dette er must!

Primeren finner du HER. 

Guerlain Lingerie – Jeg er veldig tørr i huden nå om dagen, og jeg trengte en foundation som kunne passe det ekstra godt. Denne foundationen la seg veldig naturlig på huden, ga mye fukt, og hadde høy dekkevne. Perfekt for meg som har litt rødheter, kviser og mørke ringer under øynene. 

Foundation finner du HER

Maybelline fit me – Dette pudderet bruker jeg under øynene for å sette concealeren. Dette er ikke en vanlig setting pudder, da det ikke blir supertørt. Dette gir en del fuktighet til huden og gjør at man får en finere finish. Jeg har den i den lyseste fargen med gultone, og det passer perfekt til meg! 

Pudderet finner du HER

Anastasia Beverly Hills cream contour – Dette kitet har jeg hatt lyst til å teste ut veldig lenge. Jeg har bare ikke fått somlet meg til det! Jeg har sett så mange beauty guruer bruke det, og nå skjønner jeg virkelig hvorfor. Tidligere når jeg har testet cream contour har det ikke blitt så vellykket, og det har nesten sett litt grumsete ut etterpå. Det er IKKE saken med dette kitet. Fargene blender seg så fint inn i resten av sminken, og det var så lett å jobbe med. Uten tvil en ny favoritt!

Kitet finner du HER

På dagens sminke jeg har brukt alle produktene, og jeg er så fornøyd med de! Elsker når jeg finner nye produkter som faller i smak 😃

 

Har du testet noen av disse produktene?

9 kommentarer
    1. Hei, an du ha foreksempel fem måter å slå opp med kjæresten på? Hilsen stooooooor fan❤️❤️😍

    2. Okey. Jeg har et par ting jeg har lyst til å si til deg, Stina! For det første:
      1. Siden du spør, så har jeg FIT me pudderet i nøyaktig samme farge som deg! Helt fantastisk til oljekontroll. Og i tillegg utrolig billig.
      2. For noen dager siden skrev jeg en veldig slem og uhyggelig kommentar til deg. Jeg sa at det var helt jævlig av deg å ikke legge ut videoer på YouTube når du sier at du skal gjøre det. Jeg vil bare si at det var dårlig gjort av meg, og jeg beklager veldig for det❤️Jeg hadde en veldig dårlig dag selv, og jeg måtte få ut litt sinne på en måte. Men å gi deg skyld for noe idiotisk som YouTube, det er før dumt. I tillegg viste jeg jo at du hadde B12 problemer av noe slag, og jeg vet hvor forferdelig det er å være syk. God bedring Stina❤️

    3. Hvordan klarer du å holde håret ditt så friskt og sunt? Det ser alltid kjempe glatt og fint ut. Jeg har nylig klipt meg og har ikke varmebehandlet håret, men er likevel ganske tørt og krusete. Har du noen tips? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg