7 Tegn på at han er den rette

annonse – lenker – bik bok

Jeg har levd i 25 år nå, og før jeg møtte Per Fredrik har jeg opplevd å være i veldig dårlige forhold. Nå som jeg er i et så ekstremt fantastisk forhold med Per Fredrik føler jeg at jeg kan uttale meg litt om kjærlighet.

Jeg har også lært mye av venninner som har vært i gode og dårlige forhold. Så nå vil jeg gi dere som leser denne posten noen tips og tegn, som kan hjelpe dere med å se om den dere er sammen med er den rette.  

JAKKE BIK BOK HER

Du ser for deg en fremtid med han – Om du klarer å se for deg en fremtid hvor dere er sammen resten av livet er det en veldig positiv og viktig ting. 

Han får deg til å ha bedre selvtillit – Den du er sammen med skal alltid få deg til å føle deg bedre. Typisk varselsignal for et dårlig forhold er at den ene parten alltid får den andre parten til å føle seg stygg, lite verdt, lite smart, osv. Sånt er ikke ok. En kjæreste skal bygge deg opp, og ikke rive deg ned. 

Dere kan snakke om ting, også de vanskelige – Skal man være sammen for alltid er det ekstremt viktig å ha god kommunikasjon. Det er viktig at man kan snakke med hverandre når om ting man opplever i livet, både vonde og gode ting. Per Fredrik og jeg kan ofte ligge i timesvis på kvelden og bare skravle om alt mulig mellom himmel og jord, og det er så koselig! 

Dere er også venner – Et forhold er mer enn bare to personer som har sex med hverandre. Man bør også være veldig gode venner som kan ha det gøy sammen, og som liker å være med hverandre. 

Dere vil bruke tid sammen – Om den du er sammen med alltid har mer lyst til å spille fifa med guttene enn å henge med deg, bør det lyse en varsellampe. Da er antageligvis ikke forholdet helt riktig. I et godt forhold har man lyst til å bruke mye tid sammen. Selv om det er viktig med vennetid iblant, bør alltid kjæresten komme i første rekke. 
 

Dere har mye kjærlighet for hverandre – Selv etter at man har vært sammen lenge bør man få den kriblende følelsen i magen når man se hverandre. Man bør føle mye kjærlighet for hverandre, og enda bedre er det om man klarer å vise det for hverandre. Både ved å si det til hverandre, men også ved å gjøre små og store romantiske ting for hverandre. Her er Per Fredrik helt amazing for å si det sånn. 

Dere er trygge på hverandre – I et godt forhold skal man være trygge på hverandre. Man skal vite at den andre parten faktisk er der i morgen. Man skal også være såpass trygge på hverandre at sjalusi ikke skal være et problem. Både fordi begge parter oppfører seg respektfullt mot hverandre, og fordi man stoler på hverandre. 

 

Er du i et forhold?

 

 

18 kommentarer
    1. Ikke noe forhold her gitt, vært singel 6 mnd nå å stresser ikke med å finne en ny en. Selvom jeg savner å ha en å komme hjem til til tider. Men det dukker vel opp når man minst aner det☺️

    2. All of these tips are so true! You are young, but you know a lot! I’ve been in some very bad relationships and I do regret them, but they made me understand what I don’t want ever again. Now I’m with my Mr Righ and love him so (we have been together for 21 years- 18 years as a married couple). Congratulations for finding your Mr Right! It’s one of the best things in life- or THE best really! <3 🙂

    3. Hei.
      Om jeg er forhold? Nei
      Men kan Pelle K eller Per Fredrik skriver ned en gjeste-inglegg om hvordan han skaffet ei jente og får jente å elsker han også hva var han tips 🙂

    4. Eg og kjæresten min har et utrolig fint forhold sammen ❤️ Den 23.februar har med vært sammen med hverandre i 4 måneder i lag 😍

    5. Jeg hadde kjæreste så på valentinsdagen hadde jeg kjøpt sjokolade, en film vi kunne se og bakt kake. Men jeg sa ingenting til han jeg ba han bare om å komme hjem til meg. Så sendte han en melding hvor han sa at han ikke kunne komme den kvelden. Jeg ble litt skuffa for da var jeg alene på valentinsdagen. Så sendte han enda en melding hvor han sa at han slo opp. Jeg var veldig lei meg og sånn men heldigvis var venninnene mine snille og greie og droppa planene sine for å trøste meg❤️ Etter det følte jeg meg litt bedre men jeg er fortsatt sur på han. Men de er verdens beste venner å ha. Btw elsker deg Stina!!

    6. Jeg er i et forhold. Men jeg går i 6. Klasse å det kommer ikke til å vare så lenge. Vi snakker veldig lite sammen. Burde jeg slå opp eller burde jeg fortsette å se om det forandrer seg? Fint om du kan svare meg😊

    7. Ja! Er i et forhold nå som har vart i 5 år og ser fortsatt veldig lovende ut😊 Nå er jeg litt ung for å bli gift synes jeg så vi venter med slikt til vi begge er klare☺️

    8. Til sommeren har jeg og kjæresten vært sammen i 4 år og vi har en baby sammen. Han er 22 og jeg er 23❤️❤️ Vi elsker å bruke tiden på hverandre og med vår lille engel👶🏼

    9. Neh, slo opp med han for en måned siden fordi han var verdens dårligste kjæreste, han var sjalu, han var aldri med megog på skoleballet hadde han invitert meg og jeg kom men han var ikke med meg i det hele tatt:(rett etter jeg slo opp likte han en annen. Så jeg trives godt med å være singel nå samtidig som ikke

    10. Jeg er i et langdistanse forhold ettersom at folk der jeg bor ikke liker meg såe ja
      Han jeg er sammen med nå bor 7-8 timer unna
      Det er litt trist men jeg overlever det 😔😂❤️

    11. Nei er ikke det dessverre han jeg liker er forelske i besteveninnen min, men kan du lage et innlegg om hvordan man fårm noen til å like deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg