Jeg sliter med hemmeligheter

Helt siden jeg startet denne bloggen har jeg vært ekstremt åpen og ærlig med dere om det som skjer i livet mitt. Jeg er den type person som aldri klarer å holde mine egne hemmeligheter hemmelige. Andres hemmeligheter holder jeg selvfølgelig. Men mine egne. Pfft. De sliter jeg så mye med å være stille om.

Nå for tiden har jeg en del forskjellige prosjekter på gang som jeg ikke kan fortelle dere om av diverse grunner, og jeg syns det er så vanskelig. Jeg vil jo fortelle dere om alt. Heldigvis vet jeg at jeg kan fortelle dere om tingene etterhvert. Så det hjelper litt. Men det er så vanskelig når det er spekulasjoner om hva jeg holder på med, også kan jeg ikke svare på det ene eller det andre. 

Syns det er så rart med andre bloggere som klarer å holde ting skjult i månedsvis, uten at det er noen grunn til at de må holde det skjult. Det hadde virkelig ikke jeg klart. Jeg taper sikkert så mye på at jeg ikke er sånn hemmelighetsfull og mystisk blogger som folk kan diskutere på Jodel. Men det er virkelig ikke min greie. Derfor sliter jeg ekstra mye med at jeg ikke kan fortelle dere om prosjektene mine nå. Vil liksom ikke være sånn blogger som skjuler ting for leserne sine bare for å skjule det. 

Haha, okey dette ble litt rotete. Men håper dere i alle fall forstår at jeg kommer til å fortelle dere hva som skjer så fort jeg kan. Det gleder meg jeg til! 

 

10 kommentarer
    1. Så det er denne “hemmeligheten” du har lært av Anne Brith, som ingen andre bloggere har skjønt?! Å fortelle om prosjekter du har, men som du “dessverre” ikke kan fortelle om… Det er jo det eneste hennes innlegg handler om, og synes det er synd at du skal ta etter🙁
      PS! Regner ikke med at denne kommentaren blir postet🙁

    2. Jeg syntes du er tøff som innrømmer at du har problemer og det er hyggerlig av deg og dele alt jeg liker at du er så åpen men deg selv og at ikke går og er falsk og bare tenker på utsende du tenker jo på hva du skal ha på deg og at du pynter deg jeg også er sånn og det er bare bra og pynte seg for andre for da kan andre tenke att de betyr noe for deg og at du tenker at det er vært det og pynte seg for den personen💗💗💗PS: ser på deg vær eneste dag💗💗LY😘😘♥️♥️💗💗♥️♥️💗💗💕💕

    3. Jeg syntes du er tøff som innrømmer at du har problemer og det er hyggerlig av deg og dele alt jeg liker at du er så åpen men deg selv og at ikke går og er falsk og bare tenker på utsende du tenker jo på hva du skal ha på deg og at du pynter deg jeg også er sånn og det er bare bra og pynte seg for andre for da kan andre tenke att de betyr noe for deg og at du tenker at det er vært det og pynte seg for den personen💗💗💗PS: ser på deg vær eneste dag💗💗LY😘😘♥️♥️💗💗♥️♥️💗💗💕💕

    4. Jeg syntes du er tøff som innrømmer at du har problemer og det er hyggerlig av deg og dele alt jeg liker at du er så åpen men deg selv og at ikke går og er falsk og bare tenker på utsende du tenker jo på hva du skal ha på deg og at du pynter deg jeg også er sånn og det er bare bra og pynte seg for andre for da kan andre tenke att de betyr noe for deg og at du tenker at det er vært det og pynte seg for den personen💗💗💗PS: ser på deg vær eneste dag💗💗LY😘😘♥️♥️💗💗♥️♥️💗💗💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg