Slik pyntet jeg til bursdagsfesten!

spons; festkompaniet

I går hadde jeg tidenes bursdagsfeiring her hjemme. Jeg skal vise dere masse bilder og fortelle dere alt om selve festen senere i dag. Først vil jeg vise dere pynten. Jeg gikk virkelig all-in med pynten, og det ble så bra!

Jeg hadde skikkelig lyst til å lage en ballongbue som jeg har sett på Pinterest. Så jeg sjekket ut et par youtube tutorials og fant ut hvordan jeg enkelt kunne gjøre det.

Jeg begynte allerede på fredag med å blåse opp alle ballongene. Det var bokstavelig talt 300 ballonger, så det tok litt tid. Men med en elektrisk pumpe for å blåse de opp og litt real housewives of beverly hills ble det null stress! Hehe! 

Søsteren min og kjæresten hennes kom i 16 tiden i går og de hjalp med og Per Fredrik med å gjøre alt klart. Vi jentene lagde ballongbuer, satte opp “happy birthday” ballonger rundt i stua og pyntet opp. Søsteren min hjalp meg så mye med å pynte opp, og jeg hadde faktisk ikke klart å gjort alt uten henne! 

Anne Brith hadde vært så snill og lagd både makroner og cup cakes, som var helt amazing gode. Hun er virkelig en god venn som står hele kvelden i forveien og baker for min bursdag. Det er så snilt! 

Noe som kanskje ikke så mange av dere vet er at vi er veldig nære venner. Vi møtes ikke så ofte som vi gjerne vil, men vi snakkes som regel på telefonen hver eneste dag. Nesten hver morgen har vi “morgenmøte” hvor vi forteller hverandre ting som har skjedd, tipser hverandre om ting og gir hverandre et boost med motivasjon. Slik venner som henne er så gull!

I år gikk jeg for et skikkelig rosa fargetema med mye gull, hvitt og noe sølv. Syns den kombinasjonen ble så fin! All pynten er forresten fra festkompaniet.no og de har virkelig alt man trenger for å pynte opp til fest.

De har også kategorier man kan velge pynt utifra. Så jeg gikk mye på “rosa” og “gull” fargetema kategoriene. Der var det virkelig så mye fint! Så de anbefaler jeg virkelig å sjekke ut om dere skal ha pynt og utstyr til fest!

 

Liker du å pynte til fest?

13 kommentarer

Siste innlegg