Alt om forlovelsesringen min

Den 3. februar var en ekstremt stor dag i livet til Per Fredrik og meg. Det var dagen da han fridde til meg midt på times square i New York. Det var et ekstremt romantisk og nydelig frieri, som jeg tror de fleste av dere har fått med dere innen nå.

Da han fridde fikk jeg en utrolig vakker ring som jeg gleder meg til å bruke hver dag resten av livet mitt. 

Nå har dere rukket å se ringen litt allerede, men jeg vil lage et eget innlegg om den og vise den skikkelig frem. Den er jo helt nydelig, og jeg elsker hvordan den ser ut. Den er så elegant og vakker, og jeg kan bruke den til alt mulig, uten at jeg blir lei av hvordan den ser ut. Det er utrolig bra siden jeg skal ha den på resten av livet. Omg, det kribler skikkelig i magen når jeg skriver at jeg skal ha den på resten av livet. Hihi!

Det som er litt crazy er at Per Fredrik hadde egentlig bestilt spesialbestilt en annen ring en god stund før vi skulle til New York, men det firmaet surret rundt og klarte aldri å levere ringen hverken i Norge som originalt avtalt, ei heller i New York som senere avtalt. De brukte lang tid på å lage den, og den siste nødplanen var at den skulle leveres til Per Fredrik dagen før han skulle fri, men det skjedde aldri. Så Per Fredrik ble mildt sagt ganske stresset.

Bare en time før frieriet skjedde kjøpte han en ny ring på Tiffany´s, som er den ringen jeg nå har. De på Tiffany´s har nok ikke opplevd at folk kommer inn bare en time før et så stort frieri skal skje, for da jeg kom tilbake senere på dagen for å justere størrelsen visste alle om frieriet. Hehe! 

Jeg har jo ikke helt peiling på forlovelsringer, så jeg ante ikke hvorfor ringer fra Tiffanys er så spesielle annet enn at det er et utrolig kjent merke. På Tiffany´s blir diamentene slipt på en helt spesiell måte sånn at den glitrer helt vilt mye, og det kan jeg virkelig skrive under på. Diamanten min kan virkelig blende enhver person. Hehe! Den er virkelig helt utrolig vakker!

Den er også 1 karat, så den er ganske stor. Jeg hadde aldri forventet en slik ring, for hvem er det som bruker nesten 100’000 på en ring? Jeg ble jo helt sjokkert da Per Fredrik fortalte meg mer om den. Han behandler meg virkelig som en prinsesse, og jeg blir så bortskjemt av han. Selv om jeg behandler han som en prins tilbake og da. Hehe! 

Gleder meg så mye til å bruke denne ringen resten av livet ❤️

11 kommentarer
    1. Skal man ikke bytte den ut med en giftering på bryllupet? Trodde det? Kan godt hende at det er feil tho🤷🏽‍♀️

    2. Fin ring 😊 Flere bruker vel å kjøpe en giftering som matcher forlovelsesringen å ha de sammen på samme finger når de gifter seg? Iallefall har vi det 😊 Har en diamantring med stor diamant og en giftering med små “flate” diamanter hele veien i rundt ringen, de passer veldig godt sammen 😊👍🏻
      Anbefales til du gifter deg 🙂

    3. Alle jenter fortjener å føle seg som prinsesse og eg er så glad på dine vegner at Per Fredrik er så god med deg! Du er veldig heldig, Stina! Gratulera så mykje 🙂

    4. Veldig fin ring, men hadde kjæresten min brukt en såpass drøy sum på en forlovelsesring, ville jeg virkelig sagt ham noen alvorsord. Greit nok at penger ikke er noe problem hos dere, men herregud, han kunne da virkelig fått en like fin ring for godt under halvparten av prisen og heller brukt resten på.. En sydentur? Brudekjolen? Eller,om dere virkelig har så voldsomt mye penger, gitt litt i u-hjelp, til dyrebeskyttelsen, eller et annet veldedig formål.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg