Da jeg kom hjem, hadde alt dødd

Da jeg kom hjem fra New York innså jeg at jeg glemte helt å vanne før jeg reiste. Så alle orkidéene og blomstene rundt i huset hadde dødd helt. Heldigvis hadde de fleste store plantene overlevd. Takk gud! For de er kjipe å kaste!

Men jeg måtte jo ha noe rosa her i hjemmet. Kan  jo ikke bare ha grønt vel? Så i dag har jeg handlet blomster til den store gullmedaljen. Handlet så mange buketter med roser at jeg til og med fikk med en egen bøtte med vann til de. Haha! Hva kan jeg si? Jeg er glad i roser!

I morgen skal jeg feire 25 års dagen min med en god gjeng venner, og jeg skal lage en svær ballongbue som jeg trenger en hel haug med ballonger til. Så i kveld skal jeg blåse opp sånn 300 ballonger. Det blir litt av en jobb. Takk gud for at jeg har elektrisk pumpe, om ikke hadde jeg havnet på sykehuset med oksygenmangel. Uffameg!

Å kjøpe en elektrisk pumpe for å blåse opp ting er kanskje noe av de beste 300 kronene jeg noensinne har brukt. Bruker den alltid til ballonger og badedyr, og den sparer meg for SÅ mye tid og energi! Om dere er halvparten så glad i ballonger og badedyr som jeg er, bør dere virkelig kjøpe en sånn en. Det er såå genialt!

Nå skal jeg plante om noen av de og gjøre det skikkelig fint her hjemme. Senere i kveld kommer vaskehjelpen, så da blir det ekstra fint her! Elsker når de har vært her, for da er det helt rent og pent overalt. Hadde aldri klart meg uten vaskehjelp i det huset vi har. Haha!

7 kommentarer
    1. Den ene snappen du la ut på ms, du sier : jeg kjønner at “vanlige” folk bruker denne. Hva mente du med det?

    2. jeg har sagt det før og sier det igjen. Du bør virkelig få noen til å se over stavefeilene dine. Dette er ikke ment frekt, men som en liten reminder 🙂

    3. Orkideer kan stå opptil flere uker uten vann, så du hadde ikke behøvd å kaste de. De kommer med nye blomstrer også dersom du lar de stå i litt sol og at de får gjødsel/næring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg