Intervju med VGTV og nytt hemmelig prosjekt!

Nå er vi på vei hjem fra Oslo. Vi har nettopp vært på intervju med VGTV om forlovelsen. Per Fredrik fridde jo på litt av en måte, så det er jo ekstra gøy å fortelle om!

I intervjuet røpet også Per Fredrik hvor mye ringen og ting kostet, og hvordan han planla alt. Så om du vil vite det bør du sjekke ut intervjuet når det kommer ut i morgen.

Gleder meg til å se det! Syns alltid det er så gøy å bli intervjuet av Morten, og vi sitter alltid og tuller masse mellom intervju spørsmålene. Hehe!

 

Nå er vi innom Skøyen for et kjapt møte også skal vi hjem igjen. I natt fikk vi ikke sove før klokken var 03:30 på grunn av jetlag. Så jeg er bittelitt trøtt i dag. Men det er jo bra, for da får jeg forhåpentligvis sovne tidligere i dag også får vi stilt oss tilbake til normalen. Det blir deilig det!

De siste dagene har jeg begynt med et nytt prosjekt som jeg er så gira på. Litt usikker på når jeg skal avsløre det for dere. Dette er et prosjekt jeg gjør helt på egenhånd, og det blir en stor satsing for meg.

 

Jeg er litt nervøs for om dere kommer til å like det, samtidig som at jeg er så gira på å fortelle det til dere. Er 99% sikker på at dere kommer til å ELSKE det! Heldigvis er det ikke superlenge til jeg kan avsløre litt av det i alle fall!

14 kommentarer
    1. Det blir spennende å høre om! 🙂
      Jeg MÅ bare dele det datteren min på 4 år sa da hun så bildene mens jeg scrollet meg nedover bloggen; “Ååh, så søt jente! Er hun barnet til de to mannene der?” <3 Hahahaha!

    2. nå er det 8 februar og du skrev i innlegg 6 februar at vloggen kom ut i morgen. altså 7. februar er det et annet sted du har lagt ut denne ? 🙂 finner den ikke på bloggen din :/

    3. Dette er ikke hate.
      Men Du så veldig veldig liten ut ved siden av Morten.
      Veldig bra innlegg.
      Stå på videre😂😘

    4. Ikke vondt ment altså, men måtte bare le litt for meg selv på det første bildet. På alle andre bilder med bare deg ser du høy ut og her så man at du egentlig er litt lav.

    5. Elisabeth: Haha! I know 😀 Men det skal sies at Morten er over 2 meter høy, så ved siden av han ser jeg ekstra liten ut. Men jeg er jo bare 160cm så jeg er ikke akkurat superhøy 😛

    6. Jeg som var sikker på at du skulle være med i bloggerne, og at dette var det hemmelige prosjektet du har snakket om!
      Hmmm men det er alene sier du. Nå ble jeg veldig spent 😉 gleder meg til å høre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg