Jeg våknet i full panikk!

I dag våknet jeg virkelig i full panikk. Dette var første natten vi har sovet hjemme med norsk tid etter New York. Vi var ganske trøtte etter reisen, men på grunn av tidsforskjellen la vi oss ikke før i 2 tiden i natt. Som er 20 på kvelden i New York.

Jeg satt på alarm slik jeg alltid gjør hver natt. Jeg funker best om jeg sover 6,5 timer, så for meg er det viktig med alarm. Hvis ikke blir jeg helt kake i hodet og ingenting funker. 

Jeg våknet av at Per Fredrik kom inn på soverommet med Chloe for å si god morgen. Jeg tenkte “Har han virkelig stått opp før alarmen har ringt? Jeg står jo alltid opp en god stund før Per Fredrik”.

Vel, jeg fikk mildt sagt ekstremt sjokk og panikk når Per Fredrik sa “Klokka er halv tre, vi har visst vært litt jetlagged og sovet en god stund lengre enn vi skulle”. Jeg så kjapt på telefonen min. 15 nye meldinger, 21 nye mailer, og ja; klokken var 14:55. 

Halve dagen var borte, og jeg har tusen ting jeg skulle gjøre i dag. Jeg må redigere New York vloggen, lage tre blogginnlegg for dere, svare på alle gratulasjonene som har kommet inn fra både forlovelsen og bursdagen min, rydde ut av kjøleskapet for der lukter det som at et eller annet har dødd inni, og for ikke å snakke om at vi må rydde hele huset. Jeg rakk / orket ikke å rydde før vi reiste, så hele huset er jo helt bomba med bagasje og rot nå. 

Stressnivå på 10304 etter å ha funnet at halve dagen er borte. Eheee. Nei, nå må jeg få i meg noe frokost og komme igang. Jeg har mye som må gjøres..!

8 kommentarer
    1. Hørtes stressende ut! Kommer vloggen fra New Yourk idag siden det er onsdag? Hvis ikke så gleder jeg meg uansett til og se den😄❤️

    2. Da hadde det vært greit å ha en kjæreste dom kanskje bremset deg ned litt om du faktisk fikk panikk. Ting kan vente en dag. Alt er ikke et verdensmesterskap. Husk å ta pause 😊 kroppen din trengte jo søvn. Helsa først 😊

    3. Du trenger ikke poste 3 innlegg i dag, tror leserne dine er fornøyde uansett! Hiv rotet inn på et rom og ta det i morgen. 🙂

    4. Samma her! Men eg har hatt musikalveke og det var sletsomt! Har ikkje sove so godt den siste veka, men tirsdag hadde eg fri og då sov eg søren meg til halv ett!! For å sei det sånn eg sov som ein Stein den natta! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg