Tusenvis av mennesker døde her

I går var vi på et veldig spesielt sted, som uten tvil sitter som en stuck i hjertet til millioner av mennesker. Vi besøkte “ground zero” som er stedet der fly kjørte inn i  twin towers i 2001.

På begge stedene hadde de bygget to gigantiske fontener med navnene til ofrene rundt. Det var veldig sterkt og trist å være der, og ting ble mye mer “ekte” om man kan si det sånn. Jeg har jo alltid bare hørt om det og sett hva som skjedde på tv. Men å faktisk være der og se navnene til alle som døde er veldig spesielt.

Terror og krig er virkelig en grusom ting, som verden skulle vært foruten. Er så glad for at jeg bor her i Norge hvor det er veldig fredelig. Skulle ønske alle i verden kunne ha det slik. Håper vi mennesker en dag kan se på hverandre som likestilte og likeverdige mennesker, for det er vi virkelig ❤️

Liker egentlig ikke å snakke om slike ting som dette her på bloggen, fordi jeg vil at bloggen skal være et fristed for alt det grusomme som skjer i verden. Men noen ganger syns jeg det er ok å gjøre et unntak, for dette traff meg virkelig rett i hjertet 💔

14 kommentarer
    1. Stay strong Stina! Jeg har selv vært der og det er helt forferdelig å tenke på hva andre kan gjøre mot hverandre!

    2. Enig, utrolig trist at det skjedde😢😘Levde heldigvis ikke da, men jeg synes så synd på de som ble drept og de pårørende❤️

    3. De ble ikke bomba det var to fly som først krasja i det ene og 2 timer etter på var det et annet fly som krasja i det andre mange døde og rein roser raste

    4. Men ser man på det fra et annet perspektiv så kan det hende at det ble bombet. Det er mye som tyder på at det ikke var flyene som skapte eksplosjonen men en bombe i kjelleren. #research

    5. Hei, må bare si at jeg syns ingenting om at du har en så tragisk overskrift, og det første bildet er en selfie av deg..

    6. Flott at du skriver om det! Kanskje flere ønsker å dra dit på din anbefaling. Vi har godt av å se!
      Men å posere med trutmunn foran blir litt usmaklig for min del.

    7. Nå mener jeg ikke å nett-trolle deg men du ser ikke lei deg ut på bildene, men hva vet vel jeg det kan jo være at det er sånn du ser lei deg ut. Og jeg må nok si meg enig med de andre. Å vite dette er allmenn kunnskap. Du ble til og med ført før det skjedde, synest du burde være mer ops på hva du vil fortelle folk ellers så skriver du plutselig en stor feil og gjør at masse folk blir engstelige , FKS når en blogger skrev at rødt kjøtt var like dårligt som å røyke. Men altså hva du skriver og legger ut på bloggen din har jeg ingen rett med,men jeg har rett til å seie min mening. Men selfølgelig respekterer jeg din også

    8. Nå mener jeg ikke å være frekk men ?herregud? er noe vi kunne vært foruten. Du som snakker sånn om fred så kan du jo prøve du. Ikke si at du vil ha en verden uten uro også bare troller du ei jente sin mening og sier herregud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg